בן גביר על המפכ"ל הבא: "לימד אותי לאהוב את המשטרה"

בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר על המפכ"ל הבא: "לימד אותי לאהוב את המשטרה"

ברקע סערת המינוי: השר בן גביר בטקס סיכום שנה של המחוז הדרומי על מינוי ניצב אבשלום פלד למפכ״ל הבא: "הקצין שלימד אותי לאהוב את משטרת ישראל – בהצלחה בפרוייקטים ובמשימות ובראשם המשמר הלאומי"

צילום: ללא קרדיט
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר נאם בטקס סיכום שנה של מחוז דרום במכללה לשוטרים והתייחס לראשונה למינויו של סמפכ״ל ניצב אבשלום פלד לתפקיד המפכ"ל הבא של משטרת ישראל והודה למפכ״ל קובי שבתאי על שירותו במשטרה.

בדבריו אמר: "כידוע, הודעתי אמש על מועמדותו של אבשי פלד, הסמפכ"ל, לתפקיד המפכ"ל. כבר סיפרתי שאבשי היה הקצין שלימד אותי לאהוב את משטרת ישראל: הגעת אלינו, לחברון, במצב מורכב בין מתיישבים למשטרה ועשית את הלא יאומן – השכנת שלום, אהבה, רעות ואחדות, עשית זאת מתוך הבנה שאנשים אחים אנחנו. עשית זאת בלי לוותר על שום פן מקצועי מהפעולות המקצועיות הדרושות למשטרה, אבל עשית זאת מתוך הבנה שאי אפשר שלא להתנהג בשיוויון, או יותר נכון, בחוסר שוויון כלפי ציבור אחד וחוסר צדק כלפי ציבור אחר, תחושת הקיפוח, תחושת האפליה היא הקשה שבתחושות".

"בשנה האחרונה הובלת פרוייקטים חשובים ובין היתר גולת הכותרת יחד עם ניצב בדימוס שמעון לביא זה הקמת 900 כיתות כוננות פשוט מכפיל כוח למשטרה. היה מי שסגר את הכיתות האלה, היה מי שלא הביא את המשמעות שלהם, ואתה רק הגדלת, והגדלת – תודה אבשי. אני מאחל לך הצלחה בפרוייקטים ומשימות נוספות ובראשם המשמר הלאומי, גיוס שוטרים, שימור שוטרים, המלחמה בפשיעה בעולם הערבי, המלחמה בפרוטקשן, אכיפת הבניה הלא חוקית ובמשפט אחד – חיזוק המשילות והריבונות והביטחון האישי של אזרחי ישראל".

ברקע הדברים, הקמפיין נגד מינוי המפכ"ל: לאחר שבן גביר הודיע אתמול על מינוי המפכ"ל – ערוצי השמאל סימנו את פלד כמטרה. תמונה ישנה שלו עם כיפה וספר תורה, תלונה מלפני שנים על הכלב שלו, והתפקידים בהם הוא לא כיהן, כל אלו מועלים ע"י התקשורת במטרה להיאבק ולסכל את המינוי.



0 תגובות