קמפיין נגד המינוי של בן גביר: תמונת המפכ"ל בכיפה

פנחס בן זיו No Comments on קמפיין נגד המינוי של בן גביר: תמונת המפכ"ל בכיפה

הקמפיין נגד מינוי המפכ"ל: אתמול הודיע השר בן גביר על מינוי ניצב אבשלום פלד למפכ"ל הבא של משטרת ישראל. בתגובה, ערוצי השמאל סימנו את פלד כמטרה. תמונה ישנה שלו עם כיפה וספר תורה, תלונה מלפני שנים על הכלב שלו, והתפקידים בהם הוא לא כיהן, כל אלו מועלים ע"י התקשורת במטרה להיאבק ולסכל את המינוי

צילום: ללא קרדיט
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השמאל בחר קורבן חדש: אמש הודיע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי בחר בניצב אבשלום פלד לכהן כמפכ"ל הבא, אחר שכיהן בשנה האחרונה כסגן המפכ"ל שבתאי.

סיעת המחנה הממלכתי הגיבה אמש בהודעה רשמית: "מינוי מפכ״ל קבוע הינו דבר חשוב. איננו מכירים את סגן המפכ"ל, ועל כן לא נתייחס לגופו של אדם. הבקשה למנותו לא הגיעה לפתחנו. ההסכם שאיפשר את הקמת ממשלת החירום מחייב את הסכמת השר גנץ למינוי מפכ"ל – ומצופה מראש הממשלה, שכך יהיה". אך באופוזיציה כבר מיהרו לתקוף את המינוי. ובערוצי התקשורת החלו בקמפיין השחרה והשמצה נגדו.

באתר החדשות ׳ווינט׳ פרסמו: "איתמר בן גביר הודיע על מינוי המפכ״ל – מבלי שעדכן את היועמ״שית". בן גביר הגיב בלעג: "סקופ נוסף: גם לא עדכנתי את מנכ״ל חברת חשמל".

יוסי אלי, כתב המשטרה של ערוץ 13, כתב הבוקר: "הערב נחשוף שיחה שקיימנו עם א׳ אבא של ילד שהיה בן 4 כשכלבתו של המפכ״ל המיועד אבשי פלד נשכה אותו ברגלו בגלל שהכלב שוחרר מחוץ לבית בלי השגחה ולכאורה בניגוד לחוק. האב מעיד כי הכלבה התנפלה על הילד, גררה אותו, עד שהאב בעט לכיוונה ורק אז שוחררה. עוד מעיד א׳ כי פלד צפה בצד בנעשה ולא עשה דבר. התיק נחקר במח״ש ונסגר שם. בואו". גם דבריו זכו ללעג רב ברשתות החברתיות.

בעמוד השער של עיתון 'ידיעות אחרונות' הופיעה הבוקר ידיעה על המינוי, כאשר תמונת המפכ"ל המיועד שנבחרה היא כשהוא חבוש כיפה וחובק ספר תורה, ככל הנראה באירוע הכנסת ספר תורה באחת מתחנות המשטרה או שב"ס.

כך בחרו להציג את המפכ"ל המיועד בעמוד השער של 'ידיעות אחרונות'

עיתון ידיעות אחרונות

ברשתות החברתיות הגיבו בבוז להנדוס התודעה, אבי רבינא: ‏"הקמפיין לחיסול מינוי המפכ״ל של בן גביר החל הבוקר ב'ידיעות'. על השער מרחו את הכותרת ״חוסר ניסיון פיקודי״. ברור לכם שבחירת העורך להציג אותו עם כיפה וספר תורה היא לא מקרית".

יהודה שלזינגר: "‏לא מכיר את אבשלום פלד. שמעתי את שמו לראשונה אתמול. חיפשתי בגוגל, קצין בכיר, לא דתי, עם המון תמונות – מהמשרד, מסיורים, בזירות פיגועים, בטקסי הוקרה, נואם, חונך מרכז שואה ועוד ועוד. מישהו יודע למה בידיעות בחרו תמונה שלו עם כיפה וספר תורה?".

אבישי גרינצייג: "׳ידיעות אחרונות׳ מדגים בפעם מי יודע כמה איך נראית אנטי עיתונות מפוזיציה. עברתי הבוקר על הרבה מאוד תמונות של ניצב אבשלום פלד. באף אחת מהן הוא לא מופיע עם כיפה או מחבק ספר תורה. בחרו בכוונה בתמונה נידחת עמוק מתוך הבוידם, במקום תמונה ייצוגית או תמונה עם השר הממנה וכיוצא בזה. המסר מאוד שקוף, ברור ומכוער. המסר של ׳ידיעות׳ – פלד, המועמד הבעייתי, החשוד שהוא חלק מהשתלטות פוליטית על המשטרה – לא סתם נבחר על ידי בן גביר, הוא חלק מההשתלטות הדתית על המדינה. התמונה נועדה לזקק עבור הקורא מדוע המינוי הזה בעייתי".

אריאל אלחרר: "עוברים על כל אלפי התמונות מ-40 שנות שירות של ניצב אבשלום פלד. מחפשים את התמונה שהכי יכולה כביכול לצייר אותו כאיש דתי וימני. מוצאים תמונה שלו עם כיפה וספר תורה ומורחים אותה על כל השער הראשי. לא יאמן".

שר התקשורת לשעבר, איוב קרא: "גועל נפש לראות את הסטנדרט הכפול של השמאל והתקשורת. ברגע שמדובר במינוי של אדם עם השקפה לאומית או מסורתית, מתחילים לחטט בפחי הזבל כדי למצוא פסול ולטרפד. ראינו את זה עם גלנט, עם הירש, ועכשיו זה חוזר עם פלד. תרבות פסולה של השמצות, דיסקרדיטציה והכפשות. כל מי שלא מתיישר עם האג'נדה, סופו להיות מוקע ומנודה. פלד ראוי לכהן כמפכ"ל ולזכות באמון ובכבוד שמגיעים לו, בלי שום קשר לאמונתו".

ב'ידיעות' הוסיפו והזכירו כי פלד לא כיהן בעבר כמפקד מחוז, ובכך ניסו לפקפק כביכול בכשירותו לתפקיד, אך בדיקה קצרה העלתה כי אף שני המפכ"לים שקדמו לו, לא שירתו כמפקדי מחוזות.



0 תגובות