פצועים קשה ובינוני בפיגוע בשומרון; "נשקפת סכנה לחיי הפצועה"

קובי פינקלר No Comments on פצועים קשה ובינוני בפיגוע בשומרון; "נשקפת סכנה לחיי הפצועה"

צעירה כבת 19 נפצעה באורח קשה מאוד וגבר כבן 50 באורח קל-בינוני בפיגוע ירי בכביש 55 בשומרון. הירי בוצע על ידי מחבל שעמד בצידו של הכביש ופתח באש על רכב פרטי ואוטובוס

צילום: דוברות מד"א
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע בשומרון: בשעה 10:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על ירי לעבר אוטובוס ורכב פרטי בכביש 55. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח, צעירה כבת 19 במצב קשה, בהכרה מלאה וגבר כבן 50 במצב קל-בינוני, עם פצעי ירי.

תיעוד ממצלמת רכב, בו נראה המחבל בצד ימין עם הנשק | צילום: דוברות מוא"ז שומרון

חובש רפואת חירום במד"א אסף אילקשי סיפר: "הגענו בכוחות גדולים למקום. נכנסו לאוטובוס וראינו את הצעירה יושבת באוטובוס כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפצע ירי בכתף. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה במצב קשה".

חובש רפואת חירום במד"א שי כהן סיפר: "הגענו למחסום אליהו וראינו רכב שבתוכו גבר כבן 50 עם פציעה בכתף. הוא היה בהכרה מלאה, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית חולים מאיר כשמצבו מוגדר קל עד בינוני".

הירי בוצע על ידי מחבל שעמד בצידו של הכביש ופתח באש על רכב פרטי ואוטובוס. מסתמן שהצעירה הפצועה קשה נפגעה בירי על האוטובוס והפצוע הנוסף נפצע בירי על הרכב הפרטי. כוחותינו כרגע באחיזה ויזואלית עליו, מזהים אותו. כוחות רגליים וכלים אוויריים בדרכם. בעקבות הפיגוע – כביש 55 נחסם לתנועה. מתבצע כתר על הכפר נבי אליאס.

דובר צה"ל: מחבל הגיע דרך כביש עפר ברכב לצומת סמוך לנבי אליאס שבחטיבת אפרים. המחבל פרק מהרכב ופתח בירי לעבר מספר רכבים שהיו במקום. כתוצאה מהירי חיילת צה"ל נפצעה באורח קשה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. משפחתה של החיילת עודכנה, צה״ל ימשיך ללוותה ואת בני משפחתה. בנוסף נפצע אזרח באורח קל. כוחות צה״ל בשת״פ עם כלי טיס של חיל האוויר הוקפצו לנקודה, מכתרים את הכפר נבי אליאס וממשיכים במרדף אחר המחבל.

דוברות בילינסון: לחדר הטראומה בבית החולים בילינסון, הגיעה פצועה מפיגוע הירי בשומרון בשנות ה-20 לחייה. היא מוגדרת במצב קשה מאד ונשקפת סכנה לחייה.

צילום: דובר צה"ל



0 תגובות