"לפי הפרשנות של היועמ"שית צריך לגייס את הערבים"

בצלאל קאהן ודוד חכם 1 Comment on "לפי הפרשנות של היועמ"שית צריך לגייס את הערבים"

עו"ד שמואל הורביץ במהדורת הבוקר, על הסאגה המשפטית בחוק הגיוס: "הקו המנחה שלנו הוא קודם כל להציב מראה, השתמשנו בסקר של המכון הישראלי לדמוקרטיה כדי להראות שיש תחושה של איפה ואיפה, בין החרדים לאוכלוסיות אחרות"

עו"ד שמואל הורביץ צילום: באדיבות המצלם
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

סאגת הגיוס: עו"ד שמואל הורביץ, שמייצג את עמותת איחוד הישיבות בארץ ישראל, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). "החל מהראשון לאפריל מעמד בני הישיבות כמו כל מיועד לשירות ביטחון (מלש"ב) אחר. חוקית יכולים לטוס, לעבוד ומחכים למכתב שיקרא להם להשלים הליכי גיוס. מי שלא בא בעיקרון הוא מפר דין ואז השלב הבא בצבא הוא לבדוק שכל אחד יודע שהוא מפר. הם לא יכולים להתקדם לשלב הבא בלי זה. אחרי זה צו ההליך הוא עיכוב יציאה מהארץ ופקודת מעצר".

על התגובות לבית המשפט: "הקו המנחה שלנו הוא קודם כל להציב מראה. רצינו להראות שיש תחושה של איפה ואיפה, בין החרדים לאוכלוסיות אחרות. למשל זה שיועמ"שית מגישה תצהיר תשובה לבית המשפט בלי תצהיר. לכל אדם אחר ביהמ"ש היה מוחק את זה. העלינו גם את הנושא של גיוס ערבים בכתבי תשובה. לפי הפרשנות של היועמ"שית צריך לגייס את הערבים. אבל לא נראה שזה מה שהיא רוצה. נחיה ונראה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    צריך לגייס את היועמשית לרשות הפלסטינית