עם נעלי הוקה מתכוננים לחג בשיא הנוחות

פנחס בן זיו No Comments on עם נעלי הוקה מתכוננים לחג בשיא הנוחות
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חג הפסח הוא החג שדורש הכי הרבה הכנות מראש. ניקיונות, סידורים, קניות ודאגה לפרטים הכי קטנים! מה שגורם לנו להיות שעות ארוכות להיות על הרגליים אם זה בסידורים מחוץ לבית ואם זה בתוכו. לא מעט נשים מתלוננות לאחר החג על כאבי גב או רגליים ולא בכדי. לגוף שלנו יש מגבלות משלו והוא צריך תנאים איכותיים על מנת לתת את התפוקה המירבית מבלי להישחק.

נעלי הוקה, הנעליים ששמן הולך לפניהן הן פריט חובה בדיוק לתקופה הזו. הן הנעליים שישאירו אתכם בריאים וחיוניים ויאפשרו לכם שעות של הכנות בנוחות מקסימלית. הוקה הינו מותג שמעניק שיכוך ונוחות מקסימלית החל מהליכה קלילה ועד ריצה תחרותית, דרך טיול בטבע או אימון בחדר כושר.

המותג עם הצמיחה המהירה בהיסטוריה יוצא לאחרונה עם דגם ה- ARAHI 7  

קצת על דגם

הדור החדש במשפחת נעלי היציבות. הנעל משלבת שיכוך גבוה, תמיכה מותאמת ותכנון קל משקל, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור רצים והולכים המחפשים יציבות וחופש תנועה.

 מול היתרונות העיקריות האלה יהיה קשה להתחרות:
תמיכה מתקדמת, יציבות דינמית והתאמה מדויקת לכף הרגל, בעלת שיכוך גבוה וסוליה דחוסה שמעניקה תחושת ריחוף וריבאונד בכל צעד.
בחלק החיצוני עוטפת גפה סרוגה חדשנית ואוורירית העשויה מחומרים ממוחזרים התורמים לסביבה ולעמידות לאורך זמן המאפשרת זרימת אוויר מקסימלית. מתאימה לאימונים לכל הטווחים, כולל ריצות מרתון, הן עבור רצים והן עבור הולכים המחפשים תמיכה ויציבות לצד תחושת ריצה קלה ודינמית.

 את שלל דגמי הוקה ניתן להשיג בסניפי רשת ווישוז או באתר האונליין: weshoes.co.il

 



0 תגובות