טקס הפרשת חלה עם המיקסר השקט ביותר

עפר גדנקן No Comments on טקס הפרשת חלה עם המיקסר השקט ביותר

באירוע מרגש ערב חג הפורים, התשפ"ד, קיימה הרבנית טוביאס תליט"א, טקס הפרשת חלה בביתה כשהאורחות המיוחדות היו מספר אלמנות שמשתייכות לארגון 'נרו יאיר'.

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על מנת לקיים את האירוע במלוא הדרו, תרמה חברת OIG את המיקסר החדש ביותר של המותג דאבו, עם קערת מיקסר ייחודית שמיוצרת במיוחד עבור נשות ישראל הכשרות ובה אפשרות להכנת 4 ק"ג בצק בפעם אחת!

הרבנית טוביאס בירכה את הנשים בזמן ברכת הפרשת חלה וכן בירכה את חברת OIG שמשווקת את דאבו, על כך שניכרת ההשקעה בירידה לפרטים במיקסר המקצועי. "רואים שצרכי נשות ישראל עומדים לנגד עינהם", אמרה הרבנית והוסיפה כי תודתה נתונה בשם נשות ישראל הכשרות שאופות כל שבת ומקיימות מצוות הפרשת חלה ועל כך שהם מקלים מאוד על העבודה עם קערת 8 ליטר, שמאפשרת לישה בפעם אחת של כל כמות הבצק שנדרשת להן.

כאות הוקרה על הערב, ביקשה החברה להעניק לרבנית את מיקסר דאבו לשימושה האישה, אלא שהרבנית טוביאס הודיעה באותו רגע כי היא תורמת את המיקסר עבור פרויקט 'קמחא דפסחא' של ארגון 'נרו יאיר' שדואג לחג הפסח לסעודות שבת וחג עבור יתומים ואלמנות. משם התקבלה ההחלטה כי כל מי שיתרום סל לאלמנה ולילדיה, ישתתף בהגרלה על מיקסר דאבו החדש והיוקרתי, שאותו הרבנית טוביאס תרמה לטובת הפעילות הקדושה.



0 תגובות