שיקלי מבהיר: "חד משמעית תהיה כניסה לרפיח"

המהדורה המרכזית No Comments on שיקלי מבהיר: "חד משמעית תהיה כניסה לרפיח"

שר התפוצות עמיחי שיקלי בראיון למהדורה המרכזית של 'קול חי': "המדיניות החדשה של ארה"ב בעייתית מאוד. בגלל הלחץ הבינלאומי, המסר שעובר לחמאס זה שישראל תתקשה לפעול ברפיח וששעון החול פועל לרעת ישראל"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

שר התפוצות עמיחי שיקלי, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והבהיר: "חד משמעית תהיה כניסה לרפיח. הצבא מתקשה לפעול בזמן שהאוכלוסיה לא נעה צפונה ומערבה יותר. מופעלים לחצים מאוד כבדים. אני חושב שהם מזיקים למערכה ומקשים עלינו גם במשא ומתן על החטופים. המדיניות החדשה של ארה"ב בעייתית מאוד".

שיקלי תקף: "זו צביעות עולמית אדירה. באוקראינה מיליונים עזבו למדינות הסובבות. פה מצרים נותנת אספקת מזון אבל לא מוכנה לקלוט עזתי אחד והעולם לא דורש. צריכים לעמוד על זה שאין חזרה לצפון הרצועה עד לסיום הטיפול שם. לאחר המלחמה צרי לאפשר לכוחות מתונים לסייע בפעולות כאלה ואחרות".

עוד אמר שיקלי: "בגלל הלחץ הבינלאומי, המסר שעובר לחמאס זה שישראל תתקשה לפעול ברפיח וששעון החול פועל לרעת ישראל".

הוא מתח על חוק רבני הערים: "להעביר חוק מהסוג הזה בזמן מלחמה זה דבר לא נכון. אנחנו צריכים לכידות. לגופו של החוק: יש בו יותר ויותר סמכויות לשר הדתות על חשבון הרשות המקומית".

על הסערות הפוליטיות: "הצעדים של סער לא מקרינים על המלחמה לרעה, אבל הנסיעה של גנץ לארה"ב בלי אישור זה שערורייה. זה ניסיון לחתור תחת ראש הממשלה וחתירה לבחירות שיקשו על המלחמה".



0 תגובות