מני גירא שורץ מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של 'קול חי'

אתר קול חי 3 Comment on מני גירא שורץ מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של 'קול חי'

קבוצת 'קול חי' מודיעה על מינויו של איש התקשורת מני גירא שורץ לסמנכ"ל הדיגיטל. שוורץ חתום על מספר מהלכים פורצי דרך בעולמות התוכן החרדי, כקווי נייעס, הקמת אתרים מובילים וניהולם

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בקבוצת התקשורת הגדולה והמובילה במגזר החרדי – קול חי – משחררים הצהרת כוונות משמעותית בהתקדמות לעולמות נוספים, חדשניים ועדכניים, ברשת ובכל פלטפורמות הדיגיטל הכשרות של הקבוצה, הפתוחות לגולשים חרדים בכל המסננים.

השבוע הודיעה הנהלת הקבוצה, על מינוי מני גירא שורץ לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל.

שורץ (42) – איש תקשורת ותיק בתחום העיתונות ותקשורת חרדים, כיהן בשלל תפקידי רדיו תוכן וחדשות מאז היותו בן 16. בשנים האחרונות משדר גירא בימי שישי בקול חי-מיוזיק את "שעתיים לשבת" – תוכנית הכנה לשבת. גירא חתום על מספר מהלכים פורצי דרך בעולמות התוכן החרדי, כקווי נייעס, הקמת אתרים מובילים וניהולם. כעת יכהן כסמנכ"ל הדיגיטל בקול חי.

בהנהלת קול חי אומרים, כי מחלקת הדיגיטל הרושמת כבר היום הישגים גדולים בפיתוח וייזום אפליקציות חדשניות, משחקי הקלקה דיגיטליים, ווטסאפ ועוד – מכוונים לפתח את עולמות הדיגיטל בחדשות, בתוכן יהודי ותורני, בתוכניות לצפייה במהלכים חדשניים יצירתיים ופורצי דרך ועוד.

גירא שורץ: "שמח מאוד על ההזדמנות והאמון, מודה לה' יתברך על הזכות לקחת חלק בשליחות חשובה זו. קבוצת קול חי, היא אימפריית התקשורת בישראל להפצת תוכן יהודי איכותי. מרגיש כבוד לקחת עלי את המשימה לפתח ולהביא את המובילות של קול חי בתקשורת – גם לתחום הדיגיטלי הכשר לרחבי העולם".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בהצלחה מני!
    בבקשה תעשו אפשרות להוריד את המצעד של יוסי גרין!