הפרנסה שלכם מתחילה כאן!

אתר קול חי No Comments on הפרנסה שלכם מתחילה כאן!

המגזין שמציע לכם כל מה שאתם צריכים לדעת, במקום אחד

הצעות למוסדות לימוד, מידע חשוב לקראת הלימודים והגרלה שווה במיוחד –

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבועות הקרובים רבים מאתנו יתחילו להתעניין ולבדוק מוסדות אקדמיים ומסלולי לימוד שיובילו לרכישת מקצוע ופרנסה. מתוך ההיצע הרב, תתחילו לערוך רשימות של מסלולי לימוד, לחפש מידע או קצה חוט להרשמה בכל מוסד ומוסד, ובעיקר תגלו שמרוב אפשרויות לא רואים את היעד.

כדי לעשות לכם סדר בדרך לבחירת תחום הלימוד והמסלול האקדמי שלכם, ולסייע לכם בקבלת מידע מאורגן ומאוגד בהישג ידכם, יוצא בימים אלו מגזין לימודים ופרנסה במהדורה דיגיטלית, ובחינם!

זהו הגיליון החמישי של המגזין הדיגיטלי, שעוסק בנושאים של קבלת החלטות לקראת הלימודים או העבודה וכולל כתבות תוכן איכותיות שעוסקות בנושאים כמו: שילוב בין חיי עבודה ופרנסה, חסכונות לילדים, ניהול זמן בעבודה ועוד.

בנוסף, תמצאו מגזין לימודים ופרנסה מסלולי לימוד שמדויקים לכם, גברים או נשים במגזר החרדי, ותוכלו להתחבר מיידית על ידי לחיצה פשוטה לאתר של כל מוסדות הלימוד המופיעים במגזין ולקבל את כל המידע הרלוונטי לכם בצורה מרוכזת, ובפחות זמן.

ואיך שכחנו? קוראי המגזין יוכלו להצטרף להגרלה שווה לקראת פורים בחסות יוגטה!

מ', שמסיימת בימים אלו סמסטר ראשון של לימודיה, לאחר שנרשמה ללימודים דרך המגזין מספרת: "הרגשתי מוצפת ומבולבלת, בכל מקום היו רשומים לי פרטים על כל מיני מוסדות לימוד שהתעניינתי בהם. וכשהגיע המגזין הוא עשה לי סדר – גם במה חשוב בתהליך הבחירה וגם כמובן הוא ריכז לי במקום אחד את האופציות המתאימות לי. תוך שבועיים נרשמתי ללימודים, והרווחתי את השנה!"

מגזין לימודים ופרנסה מופץ בפלטפורמות נרחבות במגזר החרדי, בקבוצות ווסטאפ ייעודיות, רשימות תפוצה, קהילות מיילים, מגזינים דיגיטליים ועוד.

המגזין יוצא מבית פרסום אפ, המתמחה בפרסום למגזרים החרדי והדתי לאומי, מתוך ניסיון רב שנים בתחום הפרסום למוסדות אקדמיים. המגזין נוסד מתוך הבנה כי בשנים האחרונות חלה עליה במספר הסטודנטים והסטודנטיות מהמגזר החרדי, במגוון מקצועות כמו חינוך, הייטק ועיצוב. מעת לעת נכנסים עוד ועוד מקצועות חדשים ומתאימים את עצמם למגזר החרדי, וחשוב להנגיש את התוכן והמידע הזה לציבור בנוחות המקסימלית.

 

לקריאת המגזין חינם, היכנסו לקישור:

מגזין לימודים ופרנסה  



0 תגובות