השר שיקלי בטון נחרץ: "לא אתן יד לעצירת המלחמה"

המהדורה המרכזית No Comments on השר שיקלי בטון נחרץ: "לא אתן יד לעצירת המלחמה"

שר התפוצות עמיחי שיקלי לעו"ד אבי בלום: "אני לא מכיר הצעה להפסקת אש של חודשיים. המחויבות שלנו להכרעת חמאס היא מוחלטת. לא אתן יד לעצירת המלחמה. נקודה. מלשכת רה"מ נאמר במפורש שהפרטים שהתפרסמו אינם נכונים. יש הרבה לוחמה פסיכולוגית"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התפוצות עמיחי שיקלי, שוחח הערב (רביעי), עם עו"ד אבי בלום במהדורה המרכזית והתייחס לדיווחים על ההצעה העדכנית לשחרור חטופים: "מלשכת רה"מ נאמר במפורש שהפרטים שהתפרסמו אינם נכונים. יש הרבה לוחמה פסיכולוגית. גם הדיווחים כאילו יש עימות עם הבית הלבן".

"המחנה הלאומי ברובו המוחלט מגובש סביב יעדי המלחמה", הבהיר שיקלי, "מיטוט שלטון חמאס והשמדת יכולותיו. אין ולא תהיה עצירה של המלחמה. אני לא מכיר הצעה להפסקת אש של חודשיים. המחויבות שלנו להכרעת חמאס היא מוחלטת. לא אתן יד לעצירת המלחמה. נקודה". 

עוד הוסיף שיקלי: "חיסלנו 9 אלף מחבלים, לא הייתי ממעיט בהישג הזה. גם ראשי החמאס בקטאר לא יחמקו מידי צה"ל. אנחנו בשלבים הקשים שבהם נדרש איפוק וסבלנות. מי שנכנס לאווירת ייאוש לא יכול לנצח כלום".

על כנס הימין: "השמאל חולם להביא את ברגותי, בימין חולמים על יישוב כל הרצועה. המהומה שהתחוללה אינה במקומה. שכל צד יעשה את הכנסים שלו. מבחינתי הערך הוא לומר שיש קשר בין התיישבות לביטחון. החרבנו חבל ארץ וזה הביא אסון".



0 תגובות