השר מרגי: "ה-'רק לא ביבי' הוביל אותנו לשבר הנורא"

המהדורה המרכזית No Comments on השר מרגי: "ה-'רק לא ביבי' הוביל אותנו לשבר הנורא"

שר הרווחה, יעקב מרגי הערב לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "השגנו תוספת משמעותית של מיליארד ש"ח בתקציב למרות האתגרים הגדולים והתוספת הנחוצה לתקציב הביטחון. כמה שנקבל ברווחה, לא יהיה מספיק, אבל במשרד האוצר יש אוזן קשבת"

יעקב מרגי. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי שוחח עם אבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית והתייחס לתקציב המדינה לשנת 2024 שאושר בממשלה: "כמה שנקבל לא יהיה מספיק. אבל במשרד האוצר יש אוזן קשבת עבורינו כל השנה".

על פעילות משרד הרווחה בזמן המלחמה: "אנחנו מזהים גידול רציני מתחילת המלחמה בשיעורי הפשיעה והאלימות. אנחנו ממשיכים ללוות את המפונים גם ביישובים אליהם פונו".

על כרטיסי המזון: "יו"ר ש"ס דרעי עיגן את כרטיסי המזון בהסכמים הקואליציוניים. בג"צ עיכב מעט ואנחנו פועלים במלוא המרץ בעניין. צריך להבין שמשרד הרווחה לא מייצר עוני, אנחנו בית החולים שמתחת לגשר".

על מצב החברה בישראל: "אני חושש שיש קבוצת מיעוט שהתאהבה במחאה והם רוצים לפגוע בבסיס שלנו כעם. אסור לנו ליפול למלכודת הזו. הם יפיצו שנאה ואנחנו נפיץ אהבה. אני שומע את קולות הבחירות ומזדעזע. אין כעת מקום לבחירות כאשר בנינו לוחמים בשש חזיתות. לפיד ממשיך להוביל לבחירות. העמדה של רק לא ביבי הובילה אותנו ל-5 מערכות בחירות ולשבר הנוראי. אין שום סיבה להחרים אותו. הוא לא הפך לאויב העם".

האזינו



0 תגובות