חדשות אנ"ש פרשת שמות: נתי קאליש עם כל הנייעס

אתר קול חי No Comments on חדשות אנ"ש פרשת שמות: נתי קאליש עם כל הנייעס
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תוכנית חדשות אנ"ש בסיקור מרתק ממסע החיזוק של מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו בירושלים, הכל על השטריימל וסידור הרש"ש של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שנמכרו בסכומי עתק, ביקור ההוד של מרן האדמו"ר מויזניץ בקרב בני קהילתו בעיר חיפה ועוד

נתי קאליש עם כל אירועי השבוע בקהילות הקודש>>>

המקובל הרב בצרי: "כל אחד יכול להתרומם משאול תחתיות לפסגות"

המקובל הרב יצחק בצרי שליט"א שוחח עם נתי קאליש בתוכנית 'חדשות אנ"ש' והרחיב על קדושת ימי השובבי"ם. לדבריו: "בכל שנה ושנה בימי השובבי"ם, כל יהודי יכול לצאת מעומק שאול תחתיות ולהתרומם לדרגות רוחניות. מה שצריך להתחזק בעיקר זה בקדושה וטהרה, קדושת הבית ותורה"

האזינו לראיון המחזק והנדיר>>>

עצרת התפילה בציון ה'חזון איש': "יוזמה של משפחות החטופים"

הרב מוטי רייך, מפעילי ארגון 'איילת השחר', התראיין אמש בתוכנית 'חדשות אנ"ש' בהגשת נתי קאליש וסיפר כי "כאשר באנו לראשונה לבקר במטה המשפחות אמרו לנו כמה הם צריכים את זה, לדבריהם: "אנחנו צריכים תפילה וחיבוק". וכך הקמנו את אוהל התפילה צמוד למטה המרכזי בתל אביב"

האזינו לסיפור המיוחד>>>

 

סיפורו של ספר התורה שהוכנס לרצועת עזה

הרב יהודה ארזוני, רב ביחידה צבאית מיוחדת הלוחמת בעזה, התראיין בתוכנית 'חדשות אנ"ש' בהגשת נתי קאליש וסיפר: "הגדוד שוהה במרחב מוגן בשטח, משם יוצאים לפשיטות מבצעיות. במרחב המוגן יש אבטחה מקסימלית ומנסים לקיים שיגרת חיים מסויימת, שם אנחנו גם יכולים להתפלל בצורה מסודרת ולקרוא בתורה"

האזינו לראיון המרתק>>>

 

התוכנית המלאה>>>



0 תגובות