סיפורו של ספר התורה שהוכנס לרצועת עזה | חדשות אנ"ש

חדשות אנ"ש No Comments on סיפורו של ספר התורה שהוכנס לרצועת עזה | חדשות אנ"ש

הרב יהודה ארזוני, רב ביחידה צבאית מיוחדת הלוחמת בעזה, התראיין בתוכנית 'חדשות אנ"ש' בהגשת נתי קאליש וסיפר: "הגדוד שוהה במרחב מוגן בשטח, משם יוצאים לפשיטות מבצעיות. במרחב המוגן יש אבטחה מקסימלית ומנסים לקיים שיגרת חיים מסויימת, שם אנחנו גם יכולים להתפלל בצורה מסודרת ולקרוא בתורה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב יהודה ארזוני, רב צבאי שיצא בשבוע האחרון מאזורי הלחימה ברצועת עזה, שוחח עם נתי קאליש בתוכנית 'חדשות אנ"ש' ואמר: "אנחנו יצאנו להפוגה ובקרוב מאוד אנחנו נחזור, להמשיך להילחם, לכבוש, ובעז"ה גם ליישב".

הרב ארזוני סיפר כי "לפני שנכנסנו לעזה התלבטתי מאוד אם להכניס איתנו ספר תורה, לא ידעתי אלו תנאים יהיו לנו להחזיק אותו בכבוד הראוי. רב צבאי אחר עמו התייעצתי כן תמך בהכנסת הספר אבל עדיין לא ידעתי מה להחליט. בתוך כך פוגש אותי קרוב משפחה ושיתפתי אותו בהתלבטות, הוא מיד התקשר לאביו שאמר לו לתת לי את ספר התורה הקטן שמוחזק בבעלות המשפחה, ראיתי בזה סימן משמיים".

לדבריו: "הגדוד שוהה במרחב מוגן בשטח, משם יוצאים לפשיטות מבצעיות. במרחב המוגן יש אבטחה מקסימלית ומנסים לקיים שיגרת חיים מסויימת, שם אנחנו גם יכולים להתפלל בצורה מסודרת ולקרוא בתורה".

וגם, על סיפורו של ספר התורה: "סבא שלי היה בן 3 כאשר הגרמנים פרצו לפולין, יחד עם אימו ואחותו התחזו לגויים והצליחו לברוח להונגריה, אביו נלקח למחנות והם התאחדו רק אחרי המלחמה. שנות ילדותו נלקחו ממנו וכאשר גדל היה לו חשוב להכניס ספר תורה ולהקדישו לזכות ילדי השואה הי"ד. הספר נדד ממקום למקום עד היום".

האזינו



0 תגובות