"תדע כל אם ערבייה": ראש המוסד במסר תקיף

איתי גדסי No Comments on "תדע כל אם ערבייה": ראש המוסד במסר תקיף

ראש המוסד דדי ברנע בהלווייתו של צבי זמיר, יום לאחר חיסול אל-עארורי: ‏"המוסד מחויב לבוא חשבון עם הרוצחים שפשטו על עוטף עזה. ידנו תשיג אותם בכל מקום בו יהיו. תדע כל אם ערבייה שאם בנה היה שותף לטבח ב-7 באוקטובר – דמו בראשו"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יום לאחר חיסול בכיר החמאס: ראש המוסד, דוד ברנע נשא דברים היום (רביעי), בהלוויותו של ראש המוסד לשעבר צבי זמיר ז"ל, והעביר מסר תקיף לאויבי ישראל. 

"הרצח במינכן היה אירוע מכונן עבורו, עבור עם ישראל. המוסד החליט להוריד את הכפפות ולעבור להתקפה. בגיבוי ראש הממשלה גולדה מאיר החל המוסד לפעול באגרסיביות נגד המחבלים. רוצח אחר רוצח חוסלו על ידי לוחמי המוסד. לא היה מקום בו הסתתרו אליו ידו של המוסד לא הגיעה. נערכו גם מבצעים משותפים עם צה"ל, והידוע בהם הוא מבצע "אביב נעורים", שנערך בלב ביירות.

"למלחמה הזו בטרור היו גם מחירים כבדים. קצין איסוף של המוסד, צדוק אופיר, נורה בבריסל על ידי מחבל, ונפצע קשה. קצ"א אחר, ברוך כהן, נרצח על ידי מחבל במדריד. במבצע בליל-האמר פגעה חוליית קיסריה באדם הלא נכון ואנשיה נעצרו. חלקם ישבו בכלא תקופות ארוכות. אבל אלה הם מחיריה של מלחמה חשאית, והמוסד, בהנהגתו של זמיר, ניהל אותה בעוצמה ובנחישות, בסמטאות ארצות ערב וברחובות אירופה. ‏

"היום אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה. והמוסד, היום כמו לפני חמישים שנה, מחויב לבוא חשבון עם הרוצחים שפשטו על עוטף עזה בשבעה באוקטובר, עם המתכננים ועם שולחיהם. זה ייקח זמן, כפי שלקח אחרי הטבח במינכן, אבל ידינו תשיג אותם בכל מקום בו יהיו. תדע כל אם ערבייה, שאם בנה השתתף, במישרין או בעקיפין, בטבח של ה- 7 באוקטובר, דמו בראשו.

"מעל הקבר שלך צביקה אני מבטיח לך לחנך את הדורות הבאים של לוחמי ועובדי המוסד ברוח המורשת שלך, רוח הלחימה העיקשת, עמידה על דעות גם כשאינן פופולריות ורוח האחריות למוסד ולעובדיו".



0 תגובות