השר בן צור: "קורא לצנזור לעצור הדלפות מהקבינט"

מהדורת הבוקר No Comments on השר בן צור: "קורא לצנזור לעצור הדלפות מהקבינט"

השר יואב בן צור לאיתי גדסי ב'מהדורת הבוקר': "יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי מדריך כל הזמן להתעסק בעיקר בפעילות המשרדים שלנו, רק אח"כ בבחירות המקומיות. ש"ס היא מפלגה חברתית ודואגת בראש ובראשונה לשכבות החלשות. המפונים הם הכי מסכנים ואנחנו חייבים לתת להם אופק"

השר יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה והרווחה יואב בן צור שוחח ב'מהדורת הבוקר' עם איתי גדסי ואמר: "אלו הימים הקשים ביותר שחוויתי מאז נכנסתי לשירות הציבורי, כל הודעה עם המילים הותר לפרסום דוקרת את העיניים, בכל לוויה צבאית אני זועק שהקדושים יעלו לכיסא הכבוד ויאמרו להקב"ה שיאמר לצרותינו די. בכל בוקר אני מתעניין בשלום עשרת אחייניי הלוחמים, חלקם ברצועת עזה וחלקם בצפון".

לדבריו: "יו"ר ש"ס מדריך כל הזמן להתעסק בעיקר בפעילות המשרדים שלנו, רק אח"כ בבחירות המקומיות. יש הרבה עבודה, ש"ס היא מפלגה חברתית ודואגת בראש ובראשונה לשכבות החלשות. המפונים הם הכי מסכנים ואנחנו חייבים לתת להם אופק".

"מפרוץ המלחמה הוכרו יותר מ-40,000 איש כנפגעי פעולות איבה באופן זמני, טיפלנו בכולם וקיצרנו את התהליכים. מתחילת השנה החדשה כל מי שירצה להמשיך את הזכאות יצטרך להוכיח את הפגיעה שחווה. נעזור הלאה לצמצמם בירוקרטיה"

"בקבינט המלחמה יושבים אנשים ראויים, ערכיים ומקצועיים. יש כאלה שעושים קמפיין בזוי על גבם של לוחמי צה"ל הגיבורים. בלי כח ובלי עצימות צבאית לא נשיג שום דבר לטובת החטופים", בן צור הוסיף ואמר:  "אני קורא לצנזור הצבאי לעצור כל הדלפה מחדר הקבינט".

האזינו



0 תגובות