סערת הקרקעות בעין כרם: בית החולים אינו יזם נדל"ן

אתר קול חי No Comments on סערת הקרקעות בעין כרם: בית החולים אינו יזם נדל"ן

האם עיריית ירושלים מתנגדת להתרחבות העיר ירושלים ומציאת פתרון למצוקת הדיור בעיר? שמוליק כהן יועץ ראש עיריית ירושלים בראיון אמוציונלי בתוכנית 'שטח נדלני' על הסכם השבת הקרקעות מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים וייעודו לבניית בתי מגורים

המרכז הרפואי הדסה עין כרם | ארכיון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת הסבת קרקעות בית החולים הדסה עין כרם לבניית יחידות דיור | שמוליק כהן, יועצו של ראש עיריית ירושלים משה ליאון ליהונתן שורק ב'שטח נדלני': "בית החולים הדסה אינו יזם נדל"ן. הוא מוסד רפואי מצוין ומוביל, ועדיף שימשיך להישאר כזה. ירושלים לא יכולה להרוס את המצוינות שלה רק כי מישהו רוצה לעשות מזה קצת כסף״.

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל בתגובה בשטח נדלני ב'קול חי' על התנגדות משה ליאון, לפרויקט הנדל"ן סמוך להדסה עין כרם: "ראש העיר מדבר על בניה ופיתוח העיר אך לצערנו חוסם כל פרויקט. עליית המחירים בירושלים מעידה יותר מכל על המחסור בדירות לזוגות צעירים בעיר"

שמוליק כהן, יועצו של ראש עיריית ירושלים משה ליאון משיב להאשמות מנהל מקרקעי ישראל: "העירייה מקדמת בנייה של כ-7,500 יח"ד מדי שנה שמאושרות מדי שנה. ראש העיר הצהיר מפורשות לפני שנתיים שלא יאפשר פגיעה בשטחים הירוקים לפני שימוצו משאבי הבניה בעיר. כשרמ"י עשו מה שעשו, הם ידעו שזה נגד ראש העיר".

האזינו לראיון המלא



0 תגובות