ח"כ מילביצקי: "לעצור את הדהירה ל-6 באוקטובר"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מילביצקי: "לעצור את הדהירה ל-6 באוקטובר"

    מהדורת סוף השבוע | ח"כ חנוך מילביצקי לגדסי ופרידמן ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע': "האינטרס הישראלי הכי מובהק הוא לייצר ממשלה לאומית יציבה שתכהן עד סיום הקדנציה, רחבה יותר מהנוכחית. רק אם יקבעו ממשלה שתכהן ביציבות עד תום הקדנציה המנהיגים יוכלו להתמקד במלחמה ולא בפוליטיקה"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנוך מילביצקי התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' בהגשת יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ואמר: "האינטרס הישראלי הכי מובהק הוא לייצר ממשלה לאומית יציבה שתכהן עד סיום הקדנציה, רחבה יותר מהנוכחית. מוכרחים לעצור את הדהירה ל-6 באוקטובר".

    לדבריו: "קבינט המלחמה בתיאום מלא. במסיבות העיתונאים כל צד עסוק בלקרוץ לבייס שלו. רק אם יקבעו ממשלה שתכהן ביציבות עד תום הקדנציה המנהיגים יוכלו להתמקד במלחמה ולא בפוליטיקה".

    מילביצקי הוסיף ואמר: "הבעיה שלנו היא לא הרשות הפלסטינית אלא העם הפלסטיני. הדור החדש עויין אותנו מאוד. יו"ש לא הצטרפה למתקפת הפתע רק בגלל השליטה הביטחונית ההדוקה. אי אפשר להחזיר את החטופים בלי עסקה. רוב העולם לא אוהב את המלחמה בעזה אבל הברית עם ארה"ב מאפשרת לנו מרחב תמרון".

    בהמשך דבריו אמר כי: "יש אנשים שעסוקים בפילוג ובשנאה. משפחות החטופים גם מטיחים דברים קשים מידי יום בוועדות הכנסת אבל אנחנו מכילים אותם".

    האזינו



    0 תגובות