מה מפחיד את החמאס? ד"ר בן ארי בריאיון

מהדורת הבוקר No Comments on מה מפחיד את החמאס? ד"ר בן ארי בריאיון

ח"כ לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי לגדסי ופרידמן ב'קול חי': "אין ברירה אלא טרנספר. הבעיה היא שלנו אין חשיבה ארוכת טווח. המוות לא מפחיד אותם, אבל ההשפלה והבושה כן" | וכיצד זיהה מרן הגר"ע יוסף זצ"ל את הסכנה מצד החמאס, עשור לפני שהכל החל

מיכאל בן ארי צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) וקרא לגירוש תושבי עזה מהרצועה. "גם בשעה הזו חמאס משוכנע שהוא הכה אותנו קשות ושהוא הולך לנצח", אמר בן ארי. "אנחנו מדברים בשפה אחרת לחלוטין. הריסת המבנים לא מזיזה לו. אנחנו צריכים ללכת לכיבוש טריטוריאלי".

הוא הוסיף כי "סינוואר יושב עכשיו באיזו וילה במצרים ואומר לעצמו הרי בסוף, אחרי כל ההפגזות, הם יברחו עם הזנב בין הרגליים ולא ירצו לשלוט בעזה. אין עזה ואנחנו. על האמירה הזו נפסלתי לכנסת. זה או עזה או אנחנו. ברגע שנבחר הם יתחמשו עוד יותר ויכו אותנו יותר חזק. סוף סוף גם ח"כ בן ברק הבין את זה. אין ברירה אלא טרנספר. האם ישראל אי פעם שמה את זה על השולחן?"

חבר הכנסת לשעבר ציין כי "יסודות הציונות זה דמוגרפיה וגיאוגרפיה. צריך לעבוד בחשיבה ארוכת טווח. את המתקפה הזו בנה אחמד יאסין לפני 50 שנה. בשנת 2000 הוא אמר שבסוף הרבע של המאה ישראל תחדל להתקיים. הוא דיבר בטווח ארוך. הבעיה היא שלנו אין חשיבה ארוכת טווח".

עוד הבהיר בן ארי: "אונר"א זה חמאס. משנת 83-84 יאסין כבר השתלט עליהם. אין דבר שם שלא נשלט ע"י חמאס כבר 30-40 שנה. אני גם בעד טרנספר מרצון. שזה יפסיק להשתלם לגור בעזה. נגמר סיפור הפליטים. מוחקים את הסיפור של אונר"א. שיהיו תמריצים לצאת".

הוא סיפר אודות אירוע שככל הנראה לא מוכר לרבים: "היחיד שזיהה את חמאס עשר שנים לפני שהוקם היה מרן הרב עובדיה יוסף שייעץ לשר הדתות דאז לא לאשר להם תרומות, כי זה מסווה לטרור. הוא הכיר את שיטת האחים המוסלמים כשהיה רב במצרים".

"המוות לא מפחיד אותם, אבל ההשפלה והבושה כן. באיסלאם רק חלשים רוצים שלום", אמר לסיום.



0 תגובות