תא"ל חיים מלכי בראיון בלעדי: "לצה"ל לא חסר ציוד"

    אתר קול חי No Comments on תא"ל חיים מלכי בראיון בלעדי: "לצה"ל לא חסר ציוד"

    קצין לוגיסטיקה ראשי תא"ל חיים מלכי בראיון מיוחד ובלעדי לקובי פינקלר: "כל הכוחות שנכנסו פנימה מצויידים במיטב היכולות. אין לנו בעיה של מלאי בשום פרט". לדבריו: "ביצענו לפני הכניסה הקרקעית 500 אימונים בכל הדרגים". מלכי חשף כי מחבלי החמאס ניסו לפגוע בשיירות האספקה וחוסלו ע"י כוחות צה"ל. הריאיון המלא

    צילום: צה"ל
    7:11
    16.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הותרו לפרסום שמותיהם של שני לוחמים שנפלו ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמת חרבות ברזל: קצין הלוגיסטיקה הראשי תא"ל חיים מלכי בראיון מיוחד ובלעדי לאתר 'קול חי'. ביום ה-24 למלחמה ושלושה ימים אחרי תחילת התמרון הקרקעית ברצועת עזה פנינו לשוחח עם קצין הלוגיסטיקה הראשי תא"ל חיים מלכי על תפקידו המכריע והחיוני במלחימה, מורכבות הלוגיסטיקה, הציוד והתחמושת וההכנות למלחמה.

    תא"ל מלכי פתח ושיתף בהצטיידות הכוחות הלוחמים בשטח: "לכל הלוחמים יש אפוד מגן קרמי וכלי הרכב המשוריינים ממוגנים היטב. בכל יום מגיעים לכאן מטוסים עמוסי ציוד בכל הרמות, כולל חימושים, מלאים, ציוד, נשקים ועוד. פריטים הנשלחים הן מארצות הברית, הן מאירופה והן מעוד מדינות. אין לנו בעיה של מלאים לא בדלקים ולא בשאר הפריטים".

    ,

    דובר צה"ל

    על ההיערכות לקראת התמרון הקרקעי אומר הקצין: "ביצענו לפני הכניסה הקרקעית 500 אימונים בכל הדרגים מרמת הפרט ועד לרמת המפקדים. בכל אימון כזה עוברים על כל התיקים. כך לדוגמא בתחום הרפואה עוברים על שיטות הפינוי והצלנו בכך חיים. הזמן פה מאד משמעותי מרגע הפציעה ועד ההגעה לבית החולים. גילינו שהכוחות פועלים בצורה מצוינת. בתחום הלוגיסטי עוברים על כל הפרטים מנקודות האספקה ועד לחימושים ודלקים".

    תא"ל מלכי מוסיף ומציין כי: "מהרגע הראשון אנחנו מול רח"ל (רשות החירום הלאומית)  כדי לוודא שלא יהיה חסר דלק לא לצבא ולא למדינה".

    מלכי חושף ומספר כי בימים האחרונים ניסו מחבלי החמאס לפגוע בשיירות האספקה והכוחות מסביב ניטרלו וחיסלו אותם.

    פעילות צה"ל בשטח רצועת עזה

    לדבריו: "אין חייל שאין לו אוכל או ציוד. חלק מהלוחמים נכנסים ויוצאים כעבור כמה שעות או אחרי לילה וחלק נשארים בשטח. אנחנו לא בזמן של לבנון השניה עם שיירות האספקה. הכל פועל בדיוק כמו שתכננו. תוכנית העבודה שלנו עובדת ברוך ה'. התחושה למטה אצל החיילים היא תחושה טובה. לומדים ומפיקים את הלקחים ומפיקים מכך תועלת גם לגזרות האחרות".

    קצין הלוגיסטיקה חותם את הריאיון ומסכם: "לכל החיילים יש את כל הציוד, אפילו חליפות חורף לכשיצטרכו (למרות החום הכבד עכשיו..), יש ציוד מלא ואנחנו רק רוצים שכולם יחזרו הביתה בשלום" דברי תא"ל חיים מלכי.



    0 תגובות