חוסלו ראשי המערך האווירי והימי של החמאס: כוחות צה"ל נכנסו לשטח הרצועה | אירועי היום

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on חוסלו ראשי המערך האווירי והימי של החמאס: כוחות צה"ל נכנסו לשטח הרצועה | אירועי היום

    שלושה שבועות למתקפת הפתע המחרידה ופרוץ מלחמת חרבות ברזל: בקריית אונו התפתחה שרפה אחרי שרקטה פגעה סמוך למבנה מגורים, לא ידוע על נפגעים בזירות הנפילה. ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט והשר גנץ יקיימו מסיבת עיתונאים משותפת. הותרו לפרסום עדויות נוספות לשימוש של חמאס בבית החולים שיפאא'. במהלך הלילה: מטוסי קרב חיסלו את ראשי המערך האווירי והימי של חמאס בעזה ותקפו כ-150 מטרות תת-קרקעיות בצפון הרצועה. עדכונים שוטפים

    צילום: קובי פינקלר
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמת חרבות-ברזל נכנסה בשבת האחרונה לשלב הלחימה הקרקעית בשטח רצועת-עזה – ותגובת חמאס לא איחרה לבוא: בשעות האחרונות בוצעו על ידי מחבלי חמאס מטחי ירי לעבר אזורי המרכז והשפלה ופגעו בכמה אזורים מיושבים בחולון קרית-אונו ואור יהודה ומחבלי חיזבאללה בצעו ירי טילים לשטח ישראל בגבול-הצפון.

    כתוצאה מהירי לאזור המרכז נפצעו באורח קל מאד שלושה בני אדם מנפילות תוך כדי כניסה למרחב מוגן ועוד כמה נפגעי חרדה ובצפון כוחות צה"ל השיבו באש לעבר מקורות הירי ואין נפגעים לכוחותינו.

    הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי פרסם הצהרה מיוחדת בה הודיע על השלב הבא בלחימה- שעיקרו לחימה מתמשכת בעומק רצועת-עזה.

    ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט, וחבר קבינט המלחמה השר גנץ צפויים לכנס בשעה הקרובה מסיבת עיתונאים משותפת- בה צפוי ראש הממשלה נתניהו להשיב לשאלות עיתונאים לראשונה מאז פרוץ המלחמה.

    בעקבות השלב הבא במלחמה החמיר פיקוד העורף החמיר את נהלי ההתגוננות האזרחית באזור המרכז בשפלה ובירושלים – והורה על צמצום התקהלויות בשטחים פתוחים וקיום לימודים רק בבתי-ספר בהם יש גישה מהירה למרחב-מוגן.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בשעה האחרונה עם נציגי בני משפחות החטופים המוחזקים על ידי מחבלי חמאס בעזה והבטיח להם כי ימומשו וימוצו כל האפשרויות להשבת יקיריהם הביתה וכי זהו אחד מיעדי המלחמה- ולאחר מכן נפגשו נציגי בני משפחות החטופים עם ראש מטה החטופים והנעדרים תת-אלוף במילואים גל הירש.

    אחד מדוברי ארגון הטרור חמאס הצהיר הערב כי מחיר השבת כל החטופים הישראלים הינו ריקון בתי הכלא הישראלים מכל האסירים והוסיף כי אם ישראל מוכנה לטפל בנושא בפעם אחת או בחלוקה לכמה פעימות- חמאס מוכן לכך.

    עדכונים שוטפים:



    0 תגובות