פשיטה קרקעית נוספת של צה"ל ברצועה כנגד עשרות מטרות

    קובי פינקלר 2 Comment on פשיטה קרקעית נוספת של צה"ל ברצועה כנגד עשרות מטרות

    חרבות ברזל: כוחות משולבים של צה"ל פשטו ביממה האחרונה פעם נוספת ברצועת עזה ותקפו כעשרות מטרות צבאיות של ארגון הטרור חמאס

    צילום: tia Mohammed/Flash90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צה"ל ביצעו גם הלילה (בין חמישי לשישי) פשיטה קרקעית ברצועת עזה: כוחות חי"ר, שיריון והנדסה בפיקוד עוצבת ‘געש׳ (36) ובליווי של כטמ"מים ומסוקי קרב של צה"ל ביצעו ביממה האחרונה פשיטה במרכז הרצועה. כחלק מהפשיטה, כלי טיס וארטילריה של צה״ל תקפו מטרות של ארגון הטרור חמאס בשכונת סג'עיה וברחבי הרצועה.

    במסגרת הפעילות הכוחות תקפו עשרות מטרות טרור, ביניהן עמדות לשיגור טילי נ״ט ומפקדות מבצעיות, וכן מחבלים של ארגון הטרור חמאס. הכוחות יצאו מהמרחב בסיום המשימה ואין נפגעים לכוחותינו.

    בקיבוץ בארי בעוטף עזה נשמעה הלילה אזעקת צבע אדום, בחסדי שמיים ללא נפגעים. במטח הרקטות האחרון שנורה לעבר המרכז גם שם לא דווח על נפגעים, אך אספקת החשמל נותקה בכמה שכונות בעיר רחובות ובמושב סטריה, בשל פגיעה בעמוד חשמל. שש רקטות נורו באותו המטח, חמש מתוכן יורטו ואחת נפלה בשטח פתוח.

    נמשכת התמיכה בישראל מצידם של מדינות רבות בעולם: מועצת אירופה, שמורכבת ממנהיגי כל מדינות האיחוד האירופי, הביעה תמיכה חזקה בישראל ולא קראה להפסקת אש, חרף ויכוחים פנימיים חריפים.

    המועצה חזרה על הגינוי החריף שלה נגד חמאס על התקפות הטרור האכזריות וחסרות ההבחנה שלו ברחבי ישראל וכן גינתה המועצה את השימוש באזרחים כמגן אנושי על ידי חמאס. המועצה הדגישה את זכותה של ישראל להגן על עצמה וחזרה על קריאתה לחמאס לשחרר לאלתר את כל בני הערובה ללא כל תנאי מוקדם.

    תמיכה נוספת נרשמה מפלורידה, כאשר מושל המדינה הודיע כי פלורידה תשלח לישראל משלוח נוסף הכולל נשק, תחמושת ומל"טים, לקראת הכניסה הקרקעית לרצועת עזה.



    2 תגובות

    מיין תגובות