שר השיכון: "פועלים להשמיש 20 אלף מקלטים בצפון"

המהדורה המרכזית No Comments on שר השיכון: "פועלים להשמיש 20 אלף מקלטים בצפון"

שר השיכון יצחק גולדקנופף למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "משרד השיכון משמיש 20 אלף מקלטים בצפון, קרוב ל-9 אלף כבר טופלו. הבנייה מושבתת כי אין פועלים, לכן הוצאנו קול קורא לעשרות אלפי עובדים זרים כדי להאיץ את הבניה"

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון, יצחק גולדקנופף, שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "אנחנו בטראומה, אבל עם הכאב הזה אנחנו חייבים להמשיך את העבודה יום יום למען הציבור. משרד השיכון לקח על עצמו להשמיש 20 אלף מקלטים בצפון. קרוב ל-9 אלף כבר טופלו. דואגים שלא יקרה מה שקרה. אנחנו יודעים שהבניה מושבתת כי אין פועלים ואנחנו רוצים להאיץ את הבניה. בלי זה ,אנחנו עלולים גם למוטט את הכלכלה".

הוא עדכן: "הוצאנו קול קורא להביא עשרות אלפי עובדים זרים בארץ שיניעו את העגלה. לא היו ימים כאלה לישראל ולדעתי לא היו ימים קשים כאלה במשרד השיכון. הקמנו שישה צוותים. בין היתר למשל לפינוי דירות עמידר שלא ניתן לגור בהם. ביקשנו מהאוצר שלפחות לא יקחו להם את השכר דירה. הסיפור הוא קשה ואני עוד לא מדבר על הנושא הביטחוני".

"אמר לי בעל הדפוס מבארי 'אם לא נוכל לחזור למקום הזה כמו שהוא היה, לפה לא נחזור. וכך גם אם יהיה איש חמאס אחד שישאר בחיים".



0 תגובות