השר אופיר אקוניס: "אנחנו נלחמים בבני השטן"

מהדורת הבוקר No Comments on השר אופיר אקוניס: "אנחנו נלחמים בבני השטן"

השר אופיר אקוניס התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' בהגשת יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ואמר: "קורה כאן משהו בציבור, כולם רואים את ההתגייסות המלאה של הציבור החרדי בכל המישורים. לפני המלחמה היינו מפולגים והקצוות השתלטו על כולנו, חזרנו לשפיות ולאחדות"

אופיר אקוניס
אופיר אקוניס
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המדע, החדשנות והטכנולוגיה אופיר אקוניס התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר- – סוף השבוע' בהגשת יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי והתייחס לניהול האסטרטגי של הלחימה ברצועת עזה: "לא צריך לנקוב בזמנים אלא ביעדים. אנחנו נלחמים כאן בבני השטן. הכרזנו על מלחמה בישראל לראשונה מזה עשרות שנים".

לדבריו: "הרקטה הראשונה לשדרות הייתה במרץ או אפריל 2001 ומאז אנחנו נאבקים בציר הרשע שמובלת ע"י איראן ושלוחותיה הם הן בצפון והן בעזה. על שולחני במשרד עומד באופן קבוע הספר על פרעות תרפ"ט, מכיוון שאני מאמין שהערבים מחכים כל הזמן להזדמנות נוספת לחזור על הטבח, לצערי הוכח שצדקתי".

אקוניס הוסיף ואמר: "כולם מבינים שמה שקרב ב-7 באוקטובר אסור שיקרה בגזרות אחרות". לגבי אי הכניסה של לפיד וליברמן לממשלה: "לדעתי זה רע מאוד שהם לא הצטרפו אלינו. באופן כללי קורה כאן משהו בציבור, כולם רואים את ההתגייסות המלאה של הציבור החרדי בכל המישורים. לפני המלחמה היינו מפולגים והקצוות השתלטו על כולנו, חזרנו לשפיות ולאחדות".

האזינו

 



0 תגובות