הנשיא הרצוג ביקר היום בבית החולים ברזילי

פנחס בן זיו No Comments on הנשיא הרצוג ביקר היום בבית החולים ברזילי

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר אחרי הצהריים במרכז הרפואי ברזילי באשקלון. הרצוג: "הערכתי עצומה למסירותם של הצוותים הרפואיים"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ביקר היום (רביעי) במרכז הרפואי ברזילי, ונפגש עם הפצועים והנפגעים במהלך המלחמה, ועם הצוותים הרפואיים המטפלים בהם.

הנשיא התרשם עמוקות מההתנהלות המאורגנת והמסודרת של בית החולים בתקופת חרום זו, ושיבח את עובדיו על מסירותם לתפקידם ולטיפול בפצועים ובנפגעים הרבים שהגיעו במהלך ימי הלחימה.

"הערכתי עצומה למסירותם של הצוותים הרפואיים בבית החולים ברזילי", אמר הנשיא. "הם עובדים במסירות לילות כימים במלחמה על החיים, למרות שהם מצויים תחת מטחי טילים בלתי פוסקים. אני גאה בהם ובעשייתם החשובה".

מנהל בית החולים, פרופ' חזי לוי, אמר: "אני מודה לנשיא המדינה שהגיע אלינו לביקור במרכז הרפואי לבקר פצועים ואת הצוותים שעובדים במסירות לילות כימים במלחמה על החיים! בית החולים שלנו מצוי בקו החזית ועובדיו ממשיכים לתת שירות מסור לכל הנכנסים בשעריו גם בשגרה וגם בחרום".

המרכז הרפואי ברזילי נמצא במערכה מזה כשבוע וחצי וטיפל ביותר מ-850 נפגעים והציל חיים של פצועים קשים שפונו אליו בצורה מקצועית ומרשימה.



0 תגובות