תא"ל אביבי: "להשאיר חופש פעולה קבוע לצה"ל בעזה"

    מהדורת הבוקר No Comments on תא"ל אביבי: "להשאיר חופש פעולה קבוע לצה"ל בעזה"

    מנכ"ל תנועת הביטחוניסטים תא"ל במיל' אמיר אביבי שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם והתייחס למלחמה הנמשכת כבר עשרה ימים. לדבריו: "הרשות הפלסטינית הוא אויב. לא פחות מהחמאס. בימים אלו הם משלמים לכל המשפחות של המחבלים מהטבח הנורא"

    A convoy of military vehicles seen near the Israeli-Gaza border, in southern Israel, October 15, 2023. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** חיילים איזור קיבוץ שיירה כלי רכב כינוס עזה רחבות ברזל
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל במיל' אמיר אביבי מנכ"ל הביטחוניסטים התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם והביע את עמדתו ביחס לניהול המלחמה: "כשאנחנו נתנו תנאים טובים לפלסטינים ביהודה ושומרון קיבלנו את הלינץ' המזעזע בראמללה. בין הים לירדן צריך להיות רק גורם ביטחוני אחד וזה צה"ל. הרשות הפלסטינית הוא אויב. לא פחות מהחמאס. בימים אלו הם משלמים לכל המשפחות של המחבלים מהטבח הנורא".

    "צריך לייצר מודל מבוזר. לא לכבוש את הרצועה ולא לקחת אחריות. ברמה הצבאית צריך לטהר מכל תשתית טרור. לתת לפלסטינים את הניהול האזרחי ולהשאיר חופש פעולה ביטחוני לישראל. אנחנו מדברים על שטח קטנטן. לא תהיה בעיה להיכנס פעם ב… ולעצור מישהו. בסיום המלחמה לא יישאר כלום מהחמאס. לא מנהרות ולא נשקים ובוודאי לא פעילים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו המשך מעבר בלתי פוסק של נשקים וחומרי נפץ ממצרים דרך מעבר רפיח. המצרים צוחקים עלינו בפנים ומאפשרים להכניס הכול לרצועה".

    "אם אני הייתי צריך לפקד על מעבר רפיח, פלוגת קרקל אחת הייתה מספיקה, לא צריך יותר. אפשר לעקוף גם את המנהרות ולחסום הרמטית את המעבר. אם לא יעשו את מה שדיברנו – אני חותם לך שכל הזוועה שראינו לפני שבוע – יחזור על עצמו שוב".

    האזינו



    0 תגובות