תחת אש: לוחמי יחידת עוקץ חילצו אזרחים מעוטף עזה

    קובי פינקלר No Comments on תחת אש: לוחמי יחידת עוקץ חילצו אזרחים מעוטף עזה

    כתף אל כתף עם סיירת מטכ"ל ושלדג היו אלו לוחמי יחידת עוקץ יחד עם כלביהם שפעלו בעוטף לחיסול מחבלים וחילוץ אזרחים. עוד יסופר על גבורתו של הכלב נארו שזיהה מחבלים במארב, תקף וחשף אותם ועזר ללוחמים לחסלם. הכלב נהרג בקרב ולאחר שעות של לחימה, לוחמי שייטת 13 ועוקץ חילצו את גופתו והביאו אותה לקבורה

    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "זה צה"ל, זה צה"ל", בקריאות המרגיעות הללו הגיעו לוחמי יחידת עוקץ אל האזרחים המסתתרים ביישובי העוטף וחילצו אותם מהתופת, תוך שהם פועלים יחד עם הסיירות המובחרות, כתף אל כתף עם סיירת מטכ"ל ולוחמי שלדג.

    לאחר חבירה לכלל הכוחות בשטח ולאור הצורך המבצעי, הוחלט בעוקץ להקים 3 פלוגות לוחמות עצמאיות שייקחו חלק נוסף במאמץ הלחימה ביישובי עוטף עזה. בקיבוץ בארי הלוחמים חיסלו מחבלים אשר התבצרו בבתים ובדרכי הקיבוץ, חילצו בני ערובה והצילו חיי אדם תחת אש.

    בפעילות נוספת בקיבוץ כפר עזה, נשלח הכלב נארו לאיתור מחבלים ואמצעי לחימה. בעת שחיכה מארב מאורגן של מחבלים ללוחמי עוקץ, נארו חשף את מיקומם ותקף אותם. לאחר מכן, לוחמי היחידה חיסלו את חוליית המחבלים. הכלב נארו נהרג במהלך ההיתקלות ולאחר שעות של לחימה, לוחמי עוקץ ושייטת 13 חילצו את גופתו והביאו את נארו לקבורה ביחידה.

    מפקד יחידת עוקץ ללוחמיו: "השלב הבא, להיכנס לרצועת עזה. המשימה – להרוג את כל המחבלים שיהיו מולנו בשטח; אנחנו נכונים, אנחנו חזקים, אנחנו מלוכדים, ואנחנו הולכים לנצח"

    במהלך הקרבות חיסלו לוחמי עוקץ למעלה מעשרה מחבלים המשויכים לארגון הטרור חמאס וחילצו למעלה מ-200 אזרחים בחיים. כמו כן, במהלך הפעילות נעצר מחבל בכיר במערך התת-קרקע של ארגון חמאס, לאחר שכלב תקיפה בשם צ׳ארלי חשף את מיקומו בשטח פתוח ותקף אותו.



    0 תגובות