הנשיא ביידן מדגיש שוב: "הבהרנו לאיראנים – תיזהרו"

    שלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן מדגיש שוב: "הבהרנו לאיראנים – תיזהרו"

    נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפגש אמש עם ראשי הקהילה היהודית בארה"ב, ואמר להם כי "מתקפת הטרור על ישראל העלתה אל פני השטח זיכרונות כואבים". על הגעת נושאי המטוסים: "הבהרנו לאיראנים – תיזהרו"

    צילום: ללא קרדיט
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כיממה לאחר נאומו חסר התקדים שבו הבהיר את התמיכה בישראל, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שוחח בלילה האחרון עם נציגי הקהילה היהודית בארה"ב, והבהיר כי מתקפת חמאס מהווה את "היום הרצחני ביותר ליהודים מאז השואה".

    ביידן הדגיש בדבריו כי "הבהרנו לאיראנים – תיזהרו", ואמר כי שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על חוקי המלחמה: "יש חוקים ועל ישראל לפעול בהתאם אליהם. מעולם לא חשבתי שאראה תמונות של טרוריסטים כורתים ראשים של ילדים. אבא שלי לימד אותי באחד מרגעי השפל האנושיים שלעמוד בצד ולא לנקוף אצבע – זו שותפות לפשע. אנחנו עושים הרבה להחזיר את החטופים".

    ביידן הרים את הקול ודפק על השולחן: "לא יתכן שילד בן 14.5 לא יודע מה קרה בשואה. צריך לקחת ילדים למחנות. גם את הנכדים שלי לקחתי. הנס של ישראל זה שהיא מה שהיא היום".

    לדבריו: "אני מכיר את נתניהו 40 שנה מכיר אותו טוב. אמרתי לו למרות כל התסכול והזעם תנקוט ותנהג לפי חוקי המלחמה. מאמין שישראל עושה הכל כדי לאחד את המדינה. אנחנו נעשה הכל כדי שישראל תצליח"



    0 תגובות