קובי פינקלר: "המטרה הייתה לכבוש יישובים" | כותרות המהדורה

    מהדורת הבוקר 1 Comment on קובי פינקלר: "המטרה הייתה לכבוש יישובים" | כותרות המהדורה

    היום החמישי למלחמת חרבות ברזל: כתבה מתעדכנת עם הכותרות, הראיונות והקולות ממהדורת הבוקר בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם | קובי פינקלר: "הם התכוונו לכבוש את היישובים, לא רק לחטוף ולרצוח. הייתה להם תוכנית כיבוש מסודרת" | גדסי על ממשלת החירום: "גם ברגעים האלה נראה שכל הצדדים עושים חשבונות פוליטיים"

    צילום: Chaim Goldberg/Flash90
    12:28
    02.06.24
    נתי קאליש No Comments on כולל עיון בקבר רבי נחמן באומן: 250 גריבנה לשעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחסור במזון? | איש העסקים רמי לוי מבהיר: "יש סחורה. אין חוסרים. אם חסר במדף זה בגלל מחסור בכוח אדם ולא במוצרים. אף אחד לא מעלה מחירים עכשיו. אני לא מכיר דבר כזה ולא מאמין שזה קיים. להגביל זה נכון. הגבלנו בבוקר. בא אדם ומרוקן את המדף ואנשים עוד יותר נכנסים ללחץ. יש מספיק סחורה. גם פירות וירקות. יש מחסור ממה שבא מהדרום. יבוא יש כרגיל. היום זה שונה מהקורונה כי אין מחסור בעולם. מפעלים עובדים כרגיל".

    המצב בחזית, עדכון שני | פרשננו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר בעדכון נוסף: "תקיפות מאסיביות של צה"ל כל הזמן. בניינים נהרסים. זה מאוד יעזור גם כשיהיה תמרון קרקעי.  היעד המרכזי של צה"ל חוץ מחיסול הטרור בתוך ישראל הוא כמובן חיסול הבכירים. מצרים סגרה את מעבר רפיח אחרי שישראל אמרה לעזתים לברוח דרך שם. גם ישראל מצידה סוגרת מעברים. המצרים לא מוכנים שסיני תהפוך לשטח לפליטים".

    זיהוי החללים | זאבי פרוינד מעזר מציון, שהתנדב בזיהוי החללים לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "קיבלתי אין סוף טלפונים והודעות. יכולתי לזהות במקום, אבל אי אפשר לאשר או להכחיש עד אימות שלוקח שעות. לא יודע אם יש בכלל אופציה להיערך לאירוע שכזה".

    עוד הוסיף: "מי שיכול למנוע מעצמו ומאחרים לראות את המראות הקשים, שיעשה לעצמו טובה וימנע. יש כל כך הרבה מה לעשות; לשנע חולים וקשישים, להעביר תרופות. צריך עוד ועוד ידיים".

    ישראל תוקפת | ח"כ ניסים ואטורי: "אנחנו עושים עליהם מצור מוחלט. הם באו לרצוח ילדים ותינוקות, אף מדינה לא תקבל דבר כזה לידה. מדינות העולם לא מעניינות אף אחד. אנחנו יודעים איך מטפלים בעמלק – צריך למחוק אותם"

    ממשלת החירום | פרשננו הפוליטי איתי גדסי שוחח עם המגישים בנושא ממשלת החירום: "זה מאוד עצוב. אבל גם ברגעים האלה נראה שכל הצדדים עושים פה חשבונות פוליטיים".

    זיהוי החללים | מנכ"ל זק"א, דובי וייסנשטרן אמר שהוא לא יודע כיצד מתמודדים עם המראות הקשים, אך הוסיף: "אני שומע סיפורים גבורה של מתנדבי זק"א שמחרפים את נפשם בלחימה בנחישות על כל חלל, יחד עם כל כוחות הביטחון, בתת תנאים. אנשים גיבורים. הדברים האלה רק מחזקים להם את האמונה".

    המצב בחזית | פרשננו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר עדכן בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר בתמונת המצב המלחמתית: "צה"ל פועל למעשה בחמש זירות במקביל: עזה, יו"ש, לבנון, סוריה וביישובי העוטף. ביממה האחרונה חוסלו 18 מחבלים בשטח העוטף. מהתחקור של עשרות מחבלים שנלקחו בשבי והציוד מתברר שהם התכוונו לכבוש את היישובים, לא רק לחטוף ולרצוח. הייתה להם תוכנית כיבוש. הפעולה המהירה של אוגדת עזה מנעה את זה. שנתיים הם התכוננו לאירוע הזה, תוכנית סדורה, מסות אדירות של ציוד".

    פתיח המהדורה | בפתח מהדורת הבוקר שוחחו המגישים בצלאל קאהן ודוד חכם על האסון הנוראי, המספרים המבהילים שרק הולכים ומטפסים אחרי הטבח בעוטף עזה והנאום המרגש של הנשיא ביידן:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      על כל נפש חיה שנשרפת בשבי של הנאצים צריך לשרוף להם מחבל מהכלא להוציא אותו להורג נ ק ו ד ה !!