חופש הביטוי? אנרכיסטים הפריעו לשידורי ערוץ הימין

פנחס בן זיו No Comments on חופש הביטוי? אנרכיסטים הפריעו לשידורי ערוץ הימין

תכנית האקטואליה הפופולרית 'הפטריוטים' המשודרת בערוץ הימין 'עכשיו 14' שודרה אמש מסוכה מיוחדת שהקים הערוץ. מפגיני שמאל אנרכיסטים התקבצו מסביב והחלו להפריע ולשבש את התוכנית עד שמחוסר ברירה נאלצו לקטוע את השידור ולצאת מהסוכה לאולפן הרגיל. תגובות נזעמות ברשת על סתימת הפיות לציבור הימין והמסורתי

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דקות קצרות לאחר שהחל שידור תכנית ״הפטריוטים״ בערוץ הימין 'עכשיו 14', החלו מפגיני שמאל להרעיש באמצעות צעקות, זמבורות ומשרוקיות עד כדי כך שאי אפשר היה להמשיך את השידור מהסוכה המיוחדת והמגיש ינון מגל ושאר חברי הפאנל נאלצו לצאת לפרסומות ולעבור לשדר מתוך האולפן.

במהלך התוכנית קרא המגיש ינון מגל לצופים לבוא היום ולהפריע למחאות השמאל. לדבריו: "אני קורא לכל מי שרוצה להגן עלינו ולאפשר לנו לשדר מהסוכה, להגיע היום לצלע ההר 44 מודיעין. אהוד ברק קרא לזה היום "הגנה עצמית".. כי עשרות שנים הם שלטו בכל התקשורת וסתמו לנו את הפה. וכיום יש לנו ערוץ אחד, וגם אותו הם רוצים לסגור. אבל לא יעזור להם! אנחנו נגן על חופש הביטוי ועל זכותנו לדבר!".

מועצת העיתונות בישראל גינתה: "במרחב הציבורי של ישראל הדמוקרטית – כל ערוץ תקשורת זכאי ורשאי להביא לציבור מסרים, קולות ודעות אם אין בהם עבירה על החוק. זאת גם אם יש המתנגדים למסר".

עוד הוסיפו כי "אין לאפשר סתימת פיות וחובה להגן על זכות השידור. כך- גם במציאות השסע הקשה הפוקד עתה את החברה הישראלית".

מערוץ 14 נמסר: "אחרי שקומץ אלים מנע תפילה ביום כיפור בתל אביב, כעת מפגינים סותמי פיות למנוע שידור מסוכה. צר לנו שהיועצת המשפטית של משטרת ישראל בחרה לאפשר זאת. ערוץ 14 לא ירתע וימשיך להביא מדי יום את הטלויזיה הטובה והשמחה בישראל".



0 תגובות