בכירי מכבי סיירו במוקד הערב החדש של 'יד שרה'

עפר גדנקן No Comments on בכירי מכבי סיירו במוקד הערב החדש של 'יד שרה'

בכירי השדרה הניהולית החרדית של מחוז ירושלים והשפלה של מכבי שירותי בריאות, קיימו סיור היכרות ושיח מקצועי במוקד הערב של 'יד שרה' בירושלים המספק שירותי רפואה קדמיים בתחומים שונים. במהלך הסיור התרשמו מהשירותים הניתנים במקום לתועלת הציבור ודנו בהעמקת שיתוף הפעולה החשוב לטובת חברי מכבי בירושלים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסיור המקצועי השתתפו ר' זאב רייכמן מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' יצחק קליין מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה, ר' יוסי פרוינד מנהל מרכזים רפואיים רוממה ושטראוס ור' משה פרי סגן מנהלת מרחב מרכז ירושלים.

במהלך הסיור ערכו היכרות עם מנהלי המוקד וד"ר יואל גיל המנהל הרפואי של המיון אשר העניק סקירה רפואית מקצועית על השירותים שניתנים במוקד- מיון נשים, מיון ילדים, מבוגרים לטובת הציבור והרחיב על ההיבטים השונים של הרפואה הדחופה. כמו כן נפגשו  עם ר' משה לופוליאנסקי, מנהל המיון ובנו של מייסד 'יד שרה', ושוחחו עמו על חשיבות שיתוף הפעולה ההדוק והנושאים השונים הנוגעים לחברי מכבי.

צוות מכבי התרשמו מאיכות רפואית גבוהה, מקצועיות ושירותיות, ובעיקר מהחיסכון בצורך להגעה למיון. מעבר לסיור התקיים בנוסף שיח פורה ודיון בנושא העמקת שיתוף הפעולה. המוקד עובד בשיתוף עם מכבי שירותי בריאות ומהווה יתרון משמעותי לחברי מכבי בירושלים.

מנהל המגזר החרדי במכבי מחוז ירושלים והשפלה, ר' יצחק קליין: "נמשיך להעמיק את שיתופי הפעולה עם כלל הגורמים לטובת חברי מכבי בירושלים. אנו מודים להנהלת 'יד שרה' על הסיור המקצועי שיביא תועלת רבה לכולם".

 



0 תגובות