דרמה במשטרה: הניצב שפרש הגיש תלונה על המפכ"ל

יונתן שורק No Comments on דרמה במשטרה: הניצב שפרש הגיש תלונה על המפכ"ל

ראש אגף המבצעים במשטרה לשעבר הגיש תלונה במח"ש נגד המפכ"ל קובי שבתאי, בה הוא טוען כי המפכ"ל פצע אותו בסכין

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ניצב בדימוס אמנון אלקלעי, לשעבר ראש אגף המבצעים במשטרה הגיש בשבוע שעבר תלונה במחלקה לחקירות שוטרים נגד מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, בטענה שזה פצע אותו במהלך משחק בסכין בישיבה שהתקיימה במשטרה שנת 2020, עת היה שבתאי מפקד מג"ב. כך פורסם הבוקר (חמישי) ב'וואינט'. התקרית עצמה דווחה לראשונה ב'הארץ' בשנת 2021.

לפי הדיווח המקורי בהארץ, המפכ"ל שיחק עם סכין במהלך דיון ופצע בשגגה את הקצין בירכו. שבתאי סייע לחבוש את הקצין והתנצל על התקרית. אלקלעי פונה לבית חולים שם הוא נזקק לתפרים. בתגובה נמסר כי שבתאי נוהג לקלף פירות בסכין וזו כנראה נפלה מידיו במהלך הקילוף. עוד דווח אז, כי באירוע אחר עליו סיפרו מקורות במשטרה – שלף שבתאי את אקדחו האישי על מנת לסמן עם הלייזר של הנשק על נקודה בלוח.

ביחס לעיתוי הגשת התלונה, ניתן להעריך כי מכיוון שבזמן האירוע היו יחסי עובד מעביד, בין אלקלעי לשבתאי הניצב יטען כי אילו היה מגיש תלונה בזמן שהתקיימו יחסי עובד מעביד סביר שהיה עובר התעמרות ולכן חיכה לסיים את תפקידו על מנת להגיש תלונה.סביר להניח כי לאלקלעי אין עניין בהליך הפלילי נגד המפכ"ל אישית, אלא שהמפכ"ל יורשע ואז הוא יוכל לתבוע את המשטרה אזרחית ולקבל פיצוי לא רע. או לחילופין, לסגור פשרה מול המשטרה.



0 תגובות