סמוטריץ': "כן להסכמות, לא לדורסנות"

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "כן להסכמות, לא לדורסנות"

שר האוצר התייחס למגעים עם האופוזיציה בתיווך הנשיא: "אנחנו מוכנים להידברות והסכמות, אבל אנחנו מתנגדים בתוקף לתכתיבים ולקבלת אולטימטומים ממי שהפסידו בבחירות"

צילום: יוסי זליגר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס הערב (שני) למאמצים להגיע לפשרה עם האופוזיציה, בהצהרה שמסר לתקשורת. "אני מברך על המאמץ הכנה והאמיתי של ראש הממשלה להגיע להסכמות רחבות ואני חושב שראוי שגם ראשי האופוזיציה ישתחררו מהגורמים הקיצוניים והאנרכיסטים בראשות שקמה ברסלר שכינתה רק השבוע אותי ואת חבריי כאן כנאצים ימ"ש ויגלו נכונות אמיתית לויתורים ופשרות כדי להגיע לאחדות".

סמוטריץ' הבהיר: "אמרתי לראש הממשלה כי אנחנו מוכנים להידברות והסכמות כולל ויתורים כדי להביא לאחדות בעם, כדי לשמור על צה"ל מאוחד וחזק ועל החברה הישראלית שלמה. אבל יחד עם זאת אנחנו מתנגדים בתוקף לתכתיבים ולקבלת אולטימטומים ממי שהפסידו בבחירות, לא זכו באמון העם ומנסים בעזרת איומי סרבנות ופגיעה בביטחון המדינה להכתיב לנו בכוח את עמדתם.

הוא הדגיש: "לא נסכים בשום מצב לוותר על הגיוון בבחירת השופטים כדי שייצגו את כלל הציבורים במדינת ישראל ולא נסכים למצב בו האופוזיציה שהפסידה בבחירות יכולה לרמוס ולדרוס את הימין בוועדה לבחירת שופטים.

עוד הוסיף השר: "אנחנו עושים מאמצים גדולים להוביל להידברות כנה אך לצערי אני רואה איך במקביל לכך לפיד וגנץ שפוצצו את השיחות בבית הנשיא מונעים כל אפשרות לשיח, והם לא רוצים הסכמות, הם רוצים לקבל מאה אחוז מהתכתיבים שלהם ולא ניתן לזה יד. זו דריסה אנטי דמוקרטית כלפי מחנה הימין שזה באמון רוב העם. כן להידברות והסכמות לא לתכתיבים ודורסנות כלפי הימין שזכה בבחירות.

"זו עמדתנו ואני מקווה באמת ובתמים שנצליח להוביל לשיח והסכמות כי זה האינטרס הלאומי כעת בפתח השנה החדשה".



0 תגובות