ברוך ויזל, מאיר אדלר, פנחס ביכלר ומקהלת 'מלכות' מגישים: 'לבוחן לבבות'

פנחס בן זיו No Comments on ברוך ויזל, מאיר אדלר, פנחס ביכלר ומקהלת 'מלכות' מגישים: 'לבוחן לבבות'

על מפתן השנה החדשה מפתיע ברוך ויזל עם להיט חדש על מילות הפיוט 'לבוחן לבבות ביום דין'. הלחן מבית היוצר של מאיר אדלר כשעל ההפקה והחלק הקולי מופקדת מקהלת 'מלכות' בניצוחו ועיבודו של פנחס ביכלר. צפו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רחמים ביום דין! השיר החדש של ברוך ויזל עם מקהלת 'מלכות', מאיר אדלר, פנחס ביכלר ו… הבינה המלאכותית!
שנה חדשה בפתח. שנת תשפ"ד. ושוב היא נושאת בכנפיה משאלות ותפילות לשנה טובה ומתוקה וכתיבה וחתימה טובה.
על מפתן השנה החדשה מפתיע ברוך ויזל עם להיט חדש, מלא כיסופין ורגשי קודש, על מילות הפיוט 'לבוחן לבבות ביום דין', שטומן בין צליליו הרוטטים את מה ששגור היה בפי צדיקי הדורות, שהקב"ה הלא הוא בל הרחמים אפילו ביום דין.
הלחן מבית היוצר של מאיר אדלר שגם מופיע כאן כסולן, כשעל ההפקה והחלק הקולי מופקדת מקהלת 'מלכות' בניצוחו ועיבודו של פנחס ביכלר שגם חובר כמיטב המסורת לדואט עם מאיר אדלר בעיצומו של השיר, בשעה שגם התסריט ה'מלאכותי' קורם עור וגידים בבית 'מאסטרטגיה'.
ובגזרת הויזואל, לראשונה מתארחת הבינה המלאכותית (AI) שמסעירה את העולם בהפקה חסידית טהורה, כאן היא מציגה הוואי ומחזות עומק מרגשים מהלך הרוח של ימי הרחמים והסליחות בעם היהודי, מה שמשלים את ה'הרמוניה' של המוצר המרהיב.
העיבוד של מאסטרו מוישי רוט. המיקס של חיים מוזס. עריכת וידיאו ובינה מלאכותית: לאה מנדלסון. הוקלט באולפני M.W. מיכאל ויינברגר. הפקת שירה: דיוויד טויב. צילום: יוסף שלסט. אולפן ירוק: יוני צור. הפקת וידיאו ובימוי: הערשי סגל.


0 תגובות