דרמה באשדוד: אדמו"רי אבוחצירא מתנערים מאבי אמסלם

מוטי הלפרין No Comments on דרמה באשדוד: אדמו"רי אבוחצירא מתנערים מאבי אמסלם

לאחר שהבוקר הופצו מודעות תמיכה באבי אמסלם, כאשר עליהן מתנוסס שמו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, כעת מתפרסם בשמו מכתב הכחשה חסר תקדים בחריפותו: "כל מה שיצא הינו בניגוד לדעתנו ושקר מוחלט" • עוד במכתב: "הופץ ללא רשות מפורשת"

האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא. צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה באשדוד: אחרי שיו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי החליט להציב את אבי אמסלם כמועמד המפלגה לראשות העיר, הצהריים (חמישי) מתפרסם מכתב דרמטי וחריף במיוחד של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא שליט"א, שמבהיר שבניגוד לפרסומים שהופצו עליו ועל שאר משפחת האדמו"רים לבית אבוחצירא, הם כלל אינם תומכים באמסלם. "כל מה שיצא הינו בניגוד לדעתנו ושקר מוחלט", כותב האדמו"ר בחריפות.

המכתב הדרמטי

המכתב מגיע מאחר והמועמד אמסלם החליט לצאת הבוקר בקמפיין חוצות, ברחבי העיר אשדוד, עם שלטים שטוענים כביכול כי האדמו"רים לבית אבוחצירא תומכים בו. בשבועות האחרונים אנשיו של אמסלם טענו זאת שוב ושוב, אך נראה שהצהריים האדמו"ר החליט לשים סוף לפרסומים שהופצו, ולהבהיר בצורה חד משמעית שהוא כלל אינו תומך במועמד ש"ס לראשות העיר אשדוד. יודעי דבר בעיר טוענים כי תמיכת משפחת האדמו"רים צפויה להיות בראש העיר הנוכחי, יחיאל לסרי.

אחד מהשלטים שתלה אמסלם, הבוקר, ושסיבכו אותו

"הבהרה וגילוי דעת", כותב האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, "לאחרונה הפיצו מכתב בשמי הקורא לתמוך במועמד ראשות העיר אבי אמסלם, הננו להודיע בזאת בשער בת רבים, כי אין רשות לשום גורם להשתמש בשמי ובשם כל אחיי האדמו"רים שליט"א בניו של מורינו ורבינו אבינו הגה"ק רבי מאיר אבוחצירא זיע"א ללא רשות מפורשת".

האדמו"ר ממשיך לכתוב בחריפות חסרת תקדים: "והננו מגלים את דעתנו, שאין לכך שום תוקף ולא יצאה חתימה בעניין זה כלל ועיקר. ואנו אוסרים כל שימוש בחתימה ללא רשות, שומר ישראל הוא יגדור גדר ויקויים במהרה: "סולו סולו פנו דרך, הרימו מכשול מדרך עמי" (ישעי' נז) והאמת והשלום אהבו. הכו"ח למען כבוד התורה וכבוד שמיים", תוך שהוא מסיים עם שמו וחתימתו.



0 תגובות