"לא היה דבר כזה": חודשיים לבחירות בעיר בת ים

מוטי הלפרין No Comments on "לא היה דבר כזה": חודשיים לבחירות בעיר בת ים

"החזית הדתית המאוחדת", חיבור של מפלגת ש"ס והציונות הדתית בבת ים, מוביל לטענת מנהלי הקמפיין לאיחוד חסר תקדים של כלל הרבנים בעיר בעד הרשימה המאוחדת • יתמכו בצביקה ברוט לראשות העיר, שצפוי לנצח בפער אדיר את המועמדים מולו

ברוט וברנס, ברקע בת ים. צילום: יאיר שגיא/פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חודשיים לבחירות המקומיות, ובדקנו היום (רביעי) את המתרחש בעיר בת ים, כאשר במקום מתמודדת לראשונה מפלגה חרדית-דתית שזוכה לתמיכת כל הרבנים והקהילות החרדית-דתיות בעיר. שמה של המפלגה היא "החזית הדתית המאוחדת", בראשה עומד רפי ברנז, שמכהן בעירייה כבר 25 שנים מטעם מפלגת ש"ס. בבחירות הנוכחיות החליטה מפלגת הציונות הדתית להתאחד עם ש"ס, מה שהוליד כאמור את המפלגה המאוחדת כשבמקום השני הוצב יו"ר הציונות הדתית, אורי בוסקילה.

ברנז, שבשתי קדנציות האחרונות מכהן גם כממלא מקום רה"ע, ישיק את קמפיין הבחירות ויפתח את המטה כבר ביום ראשון הקרוב. תחת הכותרת "הפעם מאחדים את בת ים", משוכנעים במפלגה המאוחדת שהפעם הם יזכו בלפחות חמישה מנדטים – מה שעשוי להפוך אותם למפלגה הגדולה בעיר. בבחירות האחרונות ש"ס זכתה לשלושה מנדטים, הציונות הדתית למנדט, כשהמפלגה היחידה שגדולה מהם היא של צביקה ברוט – ראש העיר המכהן.


ברוט בחתימה עם רבני ש"ס על תמיכה בו לראשות העיר

"יש קונצנזוס של כל רבני העיר, גם מעבר לקהילות הדתיות", טוענים במטה הבחירות של המפלגה המאוחדת. "גם הקהילות המסורתיות תומכות בנו. מעולם לא היה דבר כזה בבת ים שכל הרבנים תומכים ברשימה החרדית-דתית המאוחדת". במטה 'המאוחדת' מוסיפים שמפלגת יהדות התורה, ובראשה קהילת באבוב, תתמוך בהם. "בבחירות לכנסת קיבלו כ-500 קולות, אז אין להם מספיק לנציג במועצה. אבל אנחנו כמובן דואגים היטב גם להם", לדברי המטה.

כאשר התעניינו על ראשות העיר, מסתבר שאין באמת קרב כאשר רה"ע הנוכחי, צביקה ברוט, צפוי לנצח בפער עצום. לפי סקר של קמיל פוקס, ברוט זוכה ל-68% כאשר המועמד הבא אחריו, שלומי לחיאני מקבל 16% בלבד. אחריהם יש עוד שני מועמדים, אחת מהם היא מ'מרצ', אך עם שברי אחוזים בלבד. "החזית הדתית המאוחדת" תומכת בברוט לראשות העיר, כאשר המועמד השני, לחיאני, מקבל את מרבית קולותיו מהקמפיין שהוא מוביל על "הביטחון האישי של התושבים" – כאשר התושבים בעיר סובלים מהצקות של ערבים בטיילת.


ברנז, בוסקילה והקמפיין שלהם



0 תגובות