פתרון המצוקה בחינוך המיוחד: "ייבוא עובדים זרים"

המהדורה המרכזית 1 Comment on פתרון המצוקה בחינוך המיוחד: "ייבוא עובדים זרים"

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר התראיינה ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושוחחה על פתיחת שנת הלימודים בקרב בעלי מוגבלויות: "התקבלה החלטת ממשלה לפתור חלק מהמצוקה ולהביא אלפי עובדים זרים"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר התראיינה ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושוחחה על פתיחת שנת הלימודים בקרב בעלי מוגבלויות: "כבר התקבלה החלטת ממשלה לפתור חלק מהמצוקה ולהביא אלפי עובדים זרים שיבואו לסייע. חלק נוסף הוא לגרום לאנשים שכבר נמצאים במערכת להישאר בה ולא לעזוב. יש לקביעות העובדים ערך רב באיכות הטיפול במטופלים".

לדבריה: "המצוקה היא גם במערכת החינוך וגם במעונות היום וגם בכל המערכות השונות. אי אפשר לייצר עובדים חדשים. אני מקווה מאוד שאף אחד לא ישבות בסוף. אנחנו מקיימים ישיבות רבות עם כלל הגורמים. גם במשרד האוצר וגם במשרד החינוך ואני מקווה שנגיע יחד לפתרון שגם יענה על מצוקת כוח האדם וגם לתקצוב הנדרש".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אפשר ועוד איך לייצר עובדים חדשים אם רק ייתנו להם שכר כמו שמגיע להם
    למה עובד בחינוך המיוחד שמטפל בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים לא יכול לקבל שכר נאות ולא שכר של ערבים? עוד יותר מזה, האם הורים לילד מיוחד רוצה מטפל זר לילד שלו? שמתנהג אליו כאילו הוא חפץ?
    אם ישלמו ליהודים כמו שצריך יהיו הרבה מאוד שירצו לעבוד בזה
    השכר שמקבלים היום נע בין 35-45 וזה מאוד קצת למי שמטפל בקבוצה של בוגרים שצריך להאכיל אותם, להעסיק אותם ולעיתים ממש קרובות אף טיפול יותר אישי ודי למבין
    גם צריך לצמצם את הקבוצות יותר, שכל עובד יטפל בפחות חסרי ישע בו זמנית.
    תכפילו את השכר, תורחדו את כמות הנזקקים פר מטפל והעסק ירוץ יהיו לכם שפע של מטפלים חרדים לבעלי צמי"ד