בדרך לממשלת אחדות? ראש האופוזיציה רמז שהוא בעד

פנחס בן זיו 1 Comment on בדרך לממשלת אחדות? ראש האופוזיציה רמז שהוא בעד

ראש האופוזיציה לפיד נאם הערב בשיחת זום בפני כ-900 משתתפים. בדבריו אמר כי "יש לחוקק חוק גיוס נכון, שוויוני והוגן". במהלך הועידה אמר גם כי "המטרה היא להפיל את הממשלה האיומה הזו, ולהקים ממשלת אחדות טובה"

Israeli Prime Minister and leader of the Yesh Atid party Yair Lapid speaks to supporters as the results of the Israeli elections are announced, in Tel Aviv, on November 2, 2022. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** יש עתיד חברי מפלגה בחירות מדבר תוצאות בחירות יאיר לפיד ראש הממשלה
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נאם הערב בשיחת זום בפני כ-900 משתתפים בנושא חוק הגיוס.

"הדרך הנכונה היא לא להרים ידיים, אלא להיפך: לחוקק חוק גיוס נכון, שיוויוני והוגן, ואז להתחיל לעבוד יחד על היישום שלו. זה לא יקרה ביום, זה יהיה הדרגתי, צריך לטפל בזה כמו שמדינה חכמה מטפלת בבעיה חברתית נפיצה. מצד שני, יש ערכים שאסור לוותר עליהם. במדינת ישראל יש לכל אזרח זכויות, אבל יש לו גם חובות", אמר לפיד.

במהלך הזום אמר לפיד: "הממשלה הזו היא ממשלה בסופה. אנחנו צריכים לא להוריד את העיניים מהמטרה – המטרה היא להפיל את הממשלה האיומה הזו, ולהקים ממשלת אחדות טובה בלי קיצוניים שתעבוד למען אזרחי ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יש לקוות שיש לאנשי הליכוד מספיק כבוד עצמי ומספיק אחריות לומר: לצרף את יש עתיד? בבקשה, אבל בשום אופן לא את לפיד עצמו! האיש חייב לשלם על החורבן הנורא שהוא גרם, רק מתוך אינטרס אישי (לכאורה היה מקום להעמיד אותו לדין, חבל שאין סעיף כזה בחוק, אבל לשמש כאיש ציבור? האדם הזה פסול לחלוטין!)