הטרלה או איום רציני? ח"כ מיכאלי נגד ישיבת ההסדר

אבי יעקב 3 Comment on הטרלה או איום רציני? ח"כ מיכאלי נגד ישיבת ההסדר

יו"ר מפלגת העבודה דורשת משר הביטחון להסיר את ישיבת ״מדברה כעדן״ מרשימת ישיבות ההסדר. ח״כ מיכאלי: "אסור לצה"ל להיות חתום על הסדר עם ישיבה שבראשה עומד אדם שתומך בטרור יהודי ופועל למען שחרורו של מחבל שרצח בדם קר שלושה מבני משפחת דוואבשה"

צילום: ישיבת ההסדר יפו צילום: ישיבת ההסדר יפו
21:09
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on טרור פסיכולוגי: חמאס מפרסם סרטון של שניים מהחטופים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום פנתה יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי לשר הביטחון, ח״כ יואב גלנט בדרישה להסיר את ישיבת ההסדר ״מדברה כעדן״ מרשימת ישיבות ההסדר. הפנייה מגיעה לאור התבטאויותיו התומכות בטרור לדבריה של ראש הישיבה הרב צבי קוסטינר לשחרר את עמירם בן אוליאל – שרצח את בני משפחת דוואבשה בכפר דומא בשנת 2015.

בן אוליאל הורשע בשלוש עבירות רצח, שתי עבירות ניסיון רצח, שתי עבירות הצתה ועבירה של קשירת קשר לביצוע פשע ממניע גזעני, ונידון לשלושה מאסרי עולם. הרב קוסטינר קובע בדבריו שבן אוליאל "לא עשה שום דבר" וקורא לשחרורו בהקדם האפשרי. דברים אלו מבטאים תמיכה ברורה במעשי אלימות חמורים והסתה לטרור.

יתרה מכך, "מדברה כעדן" היא ישיבת הסדר מוכרת, שתלמידיה משרתים שירות משולב של תקופות שירות סדיר לצד לימודים בישיבה. לא ניתן להמעיט בהשלכות ההרסניות שיש להשפעת דבריו של הרב קוסטינר על חיילי סדיר הנשלחים על ידו אל השטח, כשהם מושפעים מדברי הסתה ותמיכה בטרור יהודי.

לבסוף מציינת ח״כ מיכאלי כי תמיכה של משרד הבטחון בישיבה כאשר אלו פני הדברים, ומתן אפשרות לתלמידי הישיבה לשרת בשירות משולב כל עוד אלו המסרים המועברים בה, מהווה פגיעה אנושה בצה"ל ובחוסנה של החברה הישראלית בכלל.

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי: ״הקריאה לשחרר רוצח משפחה פלסטינית היא ללא ספק תמיכה בטרור. את הטרור היהודי ששורשיו נמצאים בממשלת נתניהו-בן גביר-סמוטריץ אנחנו מחוייבות ומחוייבים להוקיע ולהוציא מהחוק. שר הביטחון גלנט, אני קוראת לך לעשות את המובן מאליו- לתמיכה בטרור יהודי אין מקום מחברה הישראלית ובטח שלא בצבא ההגנה לישראל.״



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אינך ראויה לרחוץ את רגליהם, אלו מיטב החיילים בצבא, אלו מוסרים נפש גם על התורה וגם על המדינה!