פרופ' יצחק קרייס – מנהל המרכז הרפואי שיבא, ביקר במעונו של מרן רה"י הגאון הגדול רבי דב לנדו שליט"א

נורית אפפלבוים No Comments on פרופ' יצחק קרייס – מנהל המרכז הרפואי שיבא, ביקר במעונו של מרן רה"י הגאון הגדול רבי דב לנדו שליט"א

בשבוע שעבר הגיע פרופ' יצחק קרייס, מנכ"ל שיבא, לביקור מיוחד בביתו של מרן גאון ישראל הרה"ג ר' דב לנדו שליט"א. השניים שוחחו ממושכות על עניינים שונים הנוגעים לסוגיות ציבוריות והלכתיות. למפגש התלוו גם מר יואל הר אבן – ראש החטיבה הבינלאומית בשיבא, הגר"צ פורת שליט"א, רב ויועץ הלכתי בשיבא ורבנים חשובים מבאי ביתו של מרן רה"י שליט"א.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, הציג את תפיסת המרכז הרפואי שיבא – עיר הבריאות של ישראל, המציבה את המטופל במרכז ורואה אותו על כל צרכיו: הפיזיים, הנפשיים, והמשפחתיים ואף מתייחסת ומתחשבת בעולם הערכים של כל אדם. הוא שיתף את רה"י שליט"א בהיות המרכז הרפואי שיבא מוביל ברשימת צמרת בתי החולים הטובים בעולם, בזכות הצוותים הטובים ביותר והחדשנות הרפואית שמביאה עמה בשורה למטופלים רבים.

במסגרת המפגש צוין הצורך החשוב בחיזוק האמון של כלל הציבורים בהנחיות הרפואיות וברצון הטוב של הרופאים המבקשים בכל מאודם להעניק את הרפואה הטובה ביותר לכל מטופל. הוזכרה חשיבות הקשר עם מנהיגי הציבור החרדי ונציגיו, על מנת להביא לידי ביטוי את הצרכים הייחודיים ואת הדרכים בהם ניתן להנגיש לכלל הציבורים את הרפואה הטובה ביותר.

מרן הגאון הגדול שליט"א הביע את האמון המלא שצריך להינתן בהנחיות הרופאים, והחובה ההלכתית להישמע לדעתם ללא היסוס. הרב העלה כמה ענייני הלכה שמומלץ להסדירם עבור צרכי כלל הקהילות, וכך תהיה תחושה טובה ופתרון לבעיות המעיקות על מטופלים. מלבד תיקונים אלו, סוכם על המשך מפגשים משותפים בין בכירי המרכז הרפואי שיבא לבין הרבנים החשובים שליט"א שמינה מרן רה"י כנציגי הקהילות. מפגשים דומים מתקיימים כל העת עם אוכלוסיות מטופלים שונות כחלק מהמאמץ המתמשך להוסיף ולשדרג את חווית האדם בשיבא.

הרבנים שליט"א שנכחו בביקור ועומדים בקשר מתמיד מזה שנים עם הגר"צ פורת שליט"א לתועלת הכלל והפרט, ציינו בסיפוק רב את הקשר המיוחד שהתחזק בביקור זה, והביעו תקווה רבה כי המשך המפגשים כפי שהתווה מרן שליט"א יביאו לסיוע רב לציבור הגדול של שומרי ההלכה הנעזרים כיום בתדירות גבוהה בשירותי המרכז הרפואי שיבא- תל השומר.

בסיום המפגש ציין מרן רה"י שליט"א את התפעלותו מהקו המנחה את המרכז הרפואי שיבא ביצירת התאמה והבנה ופתרון לבעיות הניצבות בפני המטופלים. הוא בירך את פרופ' קרייס והצוות הרפואי שיהיו שליחים טובים להביא רפואה שלמה לכל נצרך, כאשר מנכ"ל המרכז הרפואי משיב ומאחל לו שלא יזדקק לשירותי הרופאים מתוך בריאות איתנה לאורך ימים ושנים.

 

 



0 תגובות