ח"כ טלי גוטליב: "כל הכבוד לציבור שמצביע ברגליים נגד שטראוס"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ טלי גוטליב: "כל הכבוד לציבור שמצביע ברגליים נגד שטראוס"

    ח"כ טלי גוטליב ב'מהדורה המרכזית' על החרם על שטראוס: "אחרי שראיתי את החשיפה על התיאום בין עשירי וראשי החברות הגדולות שמחזיקים את כולנו ומנסים לסתום את פיות מצביע הימין. יש לי הרבה מקומות אחרים שמהם אני יכולה לקנות"

    חברת שטראוס. ארכיון צילום: David Cohen/FLASH90
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב התייחסה בראיון לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' לסערת החרם על שטראוס: "אחרי שראיתי את החשיפה של מוטי קסטל בערוץ 14, על התיאום בין עשירי וראשי החברות הגדולות שמחזיקים את כולנו ומנסים לסתום את הפיות של מצביעי הימין, כל הכבוד לציבור שמצביע ברגליים".

    ח"כ גוטליב אמרה כי היא עצמה תצטרף לחרם ולא תשתמש במוצרי שטראוס. "אל תדאג אני יכולה לא לאכול שטראוס. יש לי עוד חברות שאני יכולה לאכול מוצרים שלהם, אני לא ארעב וגם מי שהוא איש ימין לא ירעב. הם לא יסתמו את פינו, הם לא יבטלו אותנו, לא יגחיכו אותנו ולא יקטלגו אותנו. חד וחלק. הקשר בין הון ושלטון נלמד כאן ממש. הרצון של בעלי ההון למוטט שלטון ימין… אני לא אתן לזה יד. הם לא מרשימים אותי ולא מפחידים אותי".

    בהתייחסות לדיון בבג"ץ על חוק הנבצרות, אמרה ח"כ גוטליב: "מה שהיה היום זה שפקידה מתערבת לנבחר ציבור. חשבנו שבג"צ ידחה את העתירה, ומאחר שהוא לא היה ברור להם רצינו להבהיר מה כוונת המחוקק ב'נבצרות". גוטליב שהיא עורכת דין במקצועה אף הוסיפה: "לא רק שזה לא פרסונלי, אלא אפילו השופטת אמרה שהיא לא מתכננת לפסול אותו".

    ח"כ גוטליב הזהירה: "אני מבהירה לכם ולבית המשפט העליון ששמענו אמירות מזלזלות ומקוממות של השופטים. הם לא יתערבו בחוק הנבצרות, אבל יש להם אגו, והם ישאירו בצריך עיון את ההחלטה. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו עושים. ואני מבהירה לבית המשפט העליון, אתם כפופים אלינו לפי החוק. אין לשופט אלא את מורא הדין".

    האזינו



    0 תגובות