שוב זעזוע בשטוקהולם: המשטרה אישרה לשרוף תנ"ך

אתר קול חי No Comments on שוב זעזוע בשטוקהולם: המשטרה אישרה לשרוף תנ"ך

זעזוע באירופה וביהדות העולם: גינויים בכל קשת הציבוריות היהודית בישראל ובעולם היהודי ברקע הדיווח כי משטרת שטוקהולם בשבדיה אישרה לקיים מחר הפגנה מחוץ לשגרירות ישראל בעיר, שבמהלכה מתוכננת הצתת ספר תורה. דובר המשטרה בשטוקהולם מסר כי הם מנהלים מגעים עם מארגנת ההפגנה ושגרירות ישראל.

שטוקהולם. ארכיון צילום: Doron Horowitz/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האנטישמיות באירופה: משטרת שטוקהולם בשבדיה אישרה לקיים מחר הפגנה מחוץ לשגרירות ישראל בעיר, שבמהלכה מתוכננת הצתת ספר תורה. דובר המשטרה בשטוקהולם מסר כי הם מנהלים מגעים עם מארגנת ההפגנה ושגרירות ישראל.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי בתגובה לאישורה של ממשלת שבדיה לאפשר שריפת ס"ת בהפגנה מחר: "ההיסטוריה חוזרת! שריפת ס"ת ברחובה של עיר הינו המעשה הנפשע ביותר נגד העם היהודי, ממשלת שבדיה המאפשרת 'חופש פולחן' מחזירה את העולם אחורה שריפת התנ"ך הפך לשריפת ס"ת כדור שלג הטומן בחובו רצח עם!".

תגובת רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, בעקבות אישורה של משטרת שטוקהולם לקיום הפגנה מחר מול שגרירות ישראל, כשאישה הצהירה כי במהלכה היא מתכננת לשרוף ספר תנ״ך: "תדהמה וזעזוע לאחר שמשטרת שטוקהולם אישרה בפעם השניה לשרוף את ספר התנ"ך. השלטונות השוודים בידיים רפות, וממלמלים מילים ריקות על חירות, שמתגמדות נוכח המעשים הנוראים – זה שנעשה וזה שייעשה. כך לא נראית חירות, כך נראה אובדן דרך".

עוד הוסיף רב הכותל והמקומות הקדושים: "אני קורא לשלטונות שוודיה ולכל מי שחופש הביטוי של האדם יקר לו – עוד לא מאוחר מדי. לא למען כתבי הקודש אני מבקש. אלה נשרפו כבר רבבות פעמים בידי שונאי ישראל אך שום כוח בעולם לא יכול היה להם. למענכם אני מבקש. למען נשמתכם ולמען תרבותכם. כבו את האש".



0 תגובות