למרות אזהרת מודי'ס, הבורסה נפתחה בעליות שערים

אבי יעקב No Comments on למרות אזהרת מודי'ס, הבורסה נפתחה בעליות שערים

למרות אזהרות חברת דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס, הבורסה נפתחה הבוקר בעליית שערים כאשר דווקא הדולר הוא זה שצונח. נגיד בנק ישראל לשעבר, הפרופ' יעקב פרנקל: "עושים לנו טובה אדירה ומזהירים אותנו 'אל תרוצו קדימה'. הכלכלה שלנו טובה בבסיסה, ולכן הזעקה כל כך חזקה"

בנק ישראל • אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי הירידות אתמול בבורסה והתחזיות של מודיס' – הבורסה בתל אביב מזנקת הבוקר והדולר נחלש. על פי הנתונים, המסחר היום נפתח בעליות חדות, כאשר מדד ת"א 35 עלה בשני אחוזים ועשירית האחוז, ת"א 90 עלה באחוז ושתי עשיריות, ות"א 125 טיפס אף הוא באחוז ושמונה עשיריות.

מוקדם יותר הבוקר, התייחס הפרופ' יעקב פרנקל, לשעבר נגיד בנק ישראל, בראיון לתקשורת לדו"ח החריג מאמש של חברת מודי'ס. לדבריו: "עושים לנו טובה אדירה ומזהירים אותנו 'אל תרוצו קדימה'. הכלכלה שלנו טובה בבסיסה, ולכן הזעקה כל כך חזקה". כך נגיד בנק ישראל לשעבר.

כזכור אמש פרסמה סוכנות הדירוג מודיס הודעה, כי ישנו סיכון משמעותי סביב החוק שאושר לצמצום עילת הסבירות, עם השלכות שליליות על מצבה הכלכלי והבטחוני של ישראל. ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ' אמרו בתגובה כי "הודעת מודיס רגעית, וכשהאבק יתפזר יתברר שכלכלת ישראל חזקה מאוד. כלכלת ישראל מבוססת על יסודות איתנים והיא תמשיך לצמוח תחת הנהגה מנוסה שמובילה מדיניות כלכלית אחראית". לשון התגובה.



0 תגובות