מתחרט על הכניסה לפוליטיקה? גולדקנופף בריאיון אישי

אסתי פלד No Comments on מתחרט על הכניסה לפוליטיקה? גולדקנופף בריאיון אישי

שר השיכון יצחק גולדקנופף במשדר הצהריים: "אני מקווה שנצליח להעביר את החוק. עילת הסבירות זה לא החלק שחשוב במיוחד ליהדות התורה. אנחנו תומכים בזה כי אנחנו חלק מהקואליציה"

גולדקנופף צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון יצחק גולדקנופף, שוחח היום (ראשון) עם עו"ד רוני פאלוך במשדר הצהריים. הוא נשאל האם היה מחליט להיכנס לתפקידו הפוליטי, גם אם היה יודע את כל מה שקורה עכשיו. "אם הייתי יודע שאילו יהיו הדברים שאני אצטרך לעסוק בהם הייתי חושב פעמיים. אבל שלחו אותי. לא היה לי שיקול דעת. אני צריך לעשות את השליחות ואני מקווה שנמשיך להצליח. הצלחנו להביא הרבה דברים, בפרט בנושא החינוך".

לדבריו: "לא נוכל לעשות את כל מה שאנחנו רוצים בחצי שנה. אבל זרענו את הזרעים הנכונים במקומות הנכונים. כל אחד מאיתנו מקדם דברים נפלאים במקומות הנכונים. הישיבות והכוללים התחילו לקבל יותר, גם אם לא הכל, יש תוספת מכובדת. הקואליציה הבינה שמגיע גם ללומדי תורה והכפילו את התקציב".

הוא התייחס לשינוי שהוא חש בתפקידו היום, ביחס לתפקידים אחרים בעבר: "איפה שאני נמצא היום זה עולם אחר לגמרי. אני יושב כשר תורן במליאה ואני מבקש מהקב"ה שיתן להם את השכל הנכון. הם נמצאים במקום אחר מאיתנו, רחוק".

על החקיקה המשפטית: "אני מקווה שנצליח להעביר את החוק. עילת הסבירות זה לא החלק שחשוב במיוחד ליהדות התורה. אנחנו תומכים בזה כי אנחנו חלק מהקואליציה". 

"אם יש ויכוח לשמאל עם הימין זה צריך להיות בכנסת, לא ברחוב", אומר גולדקנופף. "הממשלה הקודמת לא נפלה בקפלן או באיילון אלא בכנסת. לא הכנסנו כל ילד וילדה למלחמה הזאת".

על חוק הגיוס: "נעמוד על זה. מקווה שהחברים שלנו בקואליציה יעמדו מאחורינו. יש לי חברים באופוזיציה שאמרו לי שברגע שיובא חוק לומדי התורה הם לא יצביעו נגד כי צריך לומדי תורה. אנחנו לא מבקשים ליצור דבר חדש, לשנות משהו אלא רק מה שהיה הוא שיהיה. מבחינתנו תן לנו את חוק הגיוס כמו שהוא היום. תן לנו ללמוד בלי טרדות".



0 תגובות