יו"ר ועדת הבריאות: נתייחס להסתדרות הרפואית כגוף פוליטי

    צבי טסלר No Comments on יו"ר ועדת הבריאות: נתייחס להסתדרות הרפואית כגוף פוליטי

    יו"ר ועדת הבריאות ח"כ בוסו על רקע העיצומים במערכת הבריאות: "ועדת הבריאות תפסיק להעניק להסתדרות הרפואית מעמד מיוחד כפי שהם רוצים ומצפים"

    צילום: by Yonatan Sindel/Flash90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח דיון ועדת הבריאות של הכנסת היום (חמישי), התייחס יו"ר הוועדה, ח"כ אוריאל בוסו, לעיצומי ההסתדרות הרפואית ואמר: "כמי שמתנדב שנים ארוכות בארגוני רפואת החירום בהצלת חיים, כנבחר ציבור וכיו"ר ועדת הבריאות – אני מזועזע מהמציאות בה רופאים וארגון של רופאים שאמור לדאוג לקדם את הרופאים והרפואה בישראל – עושים מעשים העומדים בניגוד מוחלט לערכים העומדים בבסיס הרפואה והמוסר האנושי: הצלת חיי אדם, חסד, חמלה ועזרה הדדית. המטופלים אינם בני ערובה של המשחקים הפוליטיים שלכם".

    הוא הודיע: "ועדת הבריאות תפסיק להעניק להסתדרות הרפואית מעמד מיוחד כפי שהם רוצים ומצפים. אם הארגון הופך את עצמו לארגון פוליטי ננהג בו כפי שנוהגים בארגונים פוליטיים ולא כארגון רפואי מקצועי".

    לדבריו הצטרפו חברי הכנסת משה רוט וחווה אתי עטיה, שנכחו בדיון.

    חבר הוועדה ח"כ משה רוט: "איך יעלה בדעתו של רופא להפריע או לעצור מלפעול למען החולה. שבועת הרופאים לא ניתנת להפרה, זה דבר שלא יקרה. חברי וועדת הבריאות מגינים על החולים ונחושים לפעול בתוקף נגד שביתות פוליטיות בבתי חולים".



    0 תגובות