מחזקים קשרים: יו"ר הכנסת נפגש עם עמיתו האוסטרלי

איתי גדסי No Comments on מחזקים קשרים: יו"ר הכנסת נפגש עם עמיתו האוסטרלי

ביקור ראשון של יו"ר בית נבחרים אוסטרלי כראש משלחת פרלמנטרית בכנסת; היו״ר אוחנה: "אוסטרליה היא ידידה גדולה; תודה על התמיכה האיתנה בישראל ועל שיתוף הפעולה במאבק בטרור"

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה נפגש היום (שני) בלשכתו עם יושב ראש בית הנבחרים של אוסטרליה, מילטון דיק ו-4 חברי פרלמנט המתלווים לביקורו. זהו ביקור רשמי ראשון של יו"ר בית נבחרים אוסטרלי בראש משלחת פרלמנטרית בכנסת והביקור הבינלאומי הראשון אותו מקיים היו"ר דיק.

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה אמר לאורחו: "תודה לכם על התמיכה האיתנה בישראל, על שיתוף הפעולה במאבק בטרור, הגדרת חמאס וחיזבאללה כארגוני טרור ועל הפעולות שנעשו על-מנת להיאבק בתופעת האנטישמיות. אוסטרליה היא ידידה גדולה של ישראל והביקור היום הוא נקודת ציון אסטרטגית ביחסים שבין המדינות. יחד נמשיך לחזק את יחסי ישראל-אוסטרליה גם ברמה הפרלמנטרית".

יושב-ראש בית הנבחרים האוסטרלי מילטון דיק השיב בפגישתם כי הוא בחר ללא היסוס בישראל כיעד הבינלאומי הראשון לביקור. עוד ציין כי לאוסטרליה ולישראל יש הרבה מן המשותף וכי הם תומכים בישראל. בנוסף, אמר שלשתי המדינות אתגרים והזדמנויות משותפים. בספר האורחים של הכנסת כתב: "אנו מצפים להמשיך ולהעמיק את הקשר החזק בין שני בתי המחוקקים". בסיום הפגישה, הוא הזמין את יושב-ראש הכנסת לביקור גומלין באוסטרליה.

חברות הפרלמנט טניה לורנס ומישל אננדה-רג'א ציינו כי אוסטרליה תשמח ללמוד מרוח החדשנות והקידמה הטכנולוגית הישראלית.

בתום פגישתם עם יו״ר הכנסת אוחנה, צפויה המשלחת האוסטרלית להיוועד עם חברי כנסת ממרבית סיעות הבית, בהם ראשי קבוצת הידידות ישראל-אוסטרליה, שרן השכל ואוהד טל ויו"ר ועדת החוץ והביטחון יולי אדלשטיין.



0 תגובות