הוקמה "הרשות לזהות יהודית": זה האיש המפתיע שיעמוד בראשה

איתי גדסי 1 Comment on הוקמה "הרשות לזהות יהודית": זה האיש המפתיע שיעמוד בראשה

סגן השר אבי מעוז השיק היום את הרשות לזהות לאומית – יהודית, שתפעל לחיזוק הזהות הלאומית – יהודית של המדינה

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן השר במשרד ראש הממשלה, יו"ר מפלגת נעם ח״כ אבי מעוז השיק היום (חמישי) את הרשות לזהות לאומית – יהודית. הרשות תפעל כיחידת סמך במשרד ראש הממשלה ותפעל לחיזוק הזהות הלאומית – יהודית של המדינה. בראש הרשות יעמוד חבר הכנסת לשעבר ניר אורבך.

הרשות הממשלתית אשר הוקמה מתוקף החלטת ממשלה, תעסוק בחיזוק הזהות הלאומית – יהודית, תפתח ותבצע מגוון רחב של פרויקטים בקרב הציבורים השונים בארץ, כולל בני נוער, מבוגרים, בעלי צרכים מיוחדים ואוכלוסיות נוספות.

הרשות תפעל לחיזוק ולביסוס הערכים של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, תוך שמירה על השורשים היהודיים והלאומיים שלנו והעמקת התרבות, המורשת היהודית, הדתית וההיסטורית, מאבות האומה ועד לימינו אנו.

סגן השר, ח״כ אבי מעוז מסר: "השיקול המרכזי שעמד לנגד עיניי בבחירת מנהל לרשות החדשה הוא: כיצד להקים את הרשות ולהכניסה לפעילות שוטפת בצורה המיטבית והמהירה ביותר, על מנת לממש את ייעודה של הרשות. המשימה החשובה והמיידית היא: פיתוח והקמה של מערכת השקיפות להורים לגבי התוכניות החיצוניות הנלמדות בבתי ספר, פרסומה והנגשתה להורים ולכלל הציבור. אני בטוח שניר ידע לעשות זאת בנעם, בדרך ארץ ובמקצועיות הגבוהה ביותר".

מנהל הרשות ניר אורבך: "אני רואה בתפקיד שליחות ציבורית חשובה, במיוחד בתקופה מורכבת זו, בה החברה הישראלית מפולגת, הרשות תפעל לרפא את השסעים ותחתור למציאת המכנה המשותף העמוק ביותר שלנו – הזהות הלאומית – יהודית שלנו, שהיא זאת שתביא לחיזוק האחדות בעם ישראל ולחיזוק החוסן של העם היהודי בארץ. הערכים היהודיים הם קונצזוס ואני בטוח שנוכל לפעול יחד על מנת להרבות באהבת ישראל. בענווה ובמעין תשובת המשקל, אני מודה לסגן השר ח"כ אבי מעוז על האמון ועל ההזדמנות שנתן לי להיות שותף בחיזוק הזהות הלאומית – יהודית של ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מוזר הקטע הזה. הוא לא בא לעשות שינוי?
    בסוף השמאל יודע להכניס את האנשים שלו לכל מקום ועוד הימין – דתיים מסבירים כמה שזה היה חשוב וטוב