"ביידן והשמאל הישראלי עיכבו את חזרת החטופים"

בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "ביידן והשמאל הישראלי עיכבו את חזרת החטופים"

סגן השר אבי מעוז בראיון למהדורת הבוקר: "גם ביידן וגם השמאל הישראלי עיכבו את חזרת החטופים; אנחנו צריכים להסיר את האיום הגרעיני האיראני. אני משאיר לקבינט את האופן והעיתוי. אני סומך מאוד על ראש הממשלה"

צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון>>>

סגן השר במשרד ראש הממשלה, אבי מעוז, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) וקרא להיכנס במיידי לרפיח, אך עם זאת ציין כי הוא סומך על ראש הממשלה ועל האופן שבו הוא מנהל את המלחמה.

"צריך להגביר את הלחץ הצבאי כדי שהחטופים יחזרו", אמר מעוז בראיון. "אני חושב שנעשתה טעות שהתעכבנו במתקפה על רפיח. קיבלנו את תשובת החמאס והתברר לכל העולם שהם המכשול לעסקה. צריך להיכנס לרפיח בכל הכוח".

מעוז האשים: "השמאל הישראלי בראשות לפיד, בלחץ שהם הפעילו על הממשלה לעשות בחירות ולעשות עסקה עכשיו – הביא לכך שסינוואר מפרש את זה כחולשה. גם ביידן וגם השמאל הישראלי עיכבו את חזרת החטופים".

עוד אמר סגן השר: "רצינו לבדל את הזירות, אבל איראן מכריחה אותנו לא לבדל אותן. אני חושב שצה"ל יכול להיכנס לרפיח, בד בבד עם הכנת המתקפה גם בצפון".

על איראן: "לא תגובה, אנחנו צריכים להסיר את האיום הגרעיני האיראני. אני משאיר לקבינט את האופן והעיתוי. אני סומך מאוד על ראש הממשלה שמנהל את זה בצורה אחראית. חייבים להקים קואליציה בין לאומית כדי להסיר את האיום הגרעיני. אמריקה הסירה את הסנקציות וזו הייתה טעות".

ביחס לחוק הגיוס, אמר סגן השר מעוז: "הבג"ץ לוחץ לפתור כל מיני בעיות דווקא עכשיו בשעת מלחמה במטרה להפיל את הממשלה".



0 תגובות