הימין מרים ראש: לקראת עצרת ענק לתמיכה בממשלה

בנצי לייזרוביץ 3 Comment on הימין מרים ראש: לקראת עצרת ענק לתמיכה בממשלה

לקראת סיומו של כנס הקיץ בכנסת מארגנים בימין עצרת תמיכה נוספת ברפורמה המשפטית שתתקיים בצומת קפלן בתל אביב. ברל'ה קרומבי: "לא מכוונים לשתוק לנוכח אלימות האנרכיסטים שעסוקים בלהבעיר את הרחובות"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תומכי הרפורמה המשפטית חוזרים לרחובות: לקראת סיומו של כנס הקיץ בשבועות הקרובים, והעברתו בכנסת של התיקון בחוק לצמצום עילת הסבירות, צפויה להתקיים בקרוב עצרת תמיכה נוספת בממשלה. את העצרת מתכוונים לערוך ארגוני הימין, ובראשם מטה 'תקומה 2023', בצומת קפלן בתל אביב, מקום אשר נהפך בחודשים האחרונים לסמל נגד הרפורמה. בכוונת המארגנים לשחזר את הצלחתה של עצרת הענק הקודמת ולהביא גם הפעם 600,000 משתתפים שיביעו את תמיכתם בהמשך חקיקת הרפורמה.

העצרת מגיעה על רקע המחאות האלימות של מתנגדי הרפורמה והקריאות של אנשי המחאה לסרבנות. בעצרת יקראו המשתתפים לממשלה שלא להתקפל אל מול האלימות והאיומים של קיצוני השמאל, אלא להמשיך את החקיקה בצורה אחראית ולהביא לתיקונה של מערכת המשפט. בנוסף, התומכים ברפורמה יקראו לרשויות השונות לאכוף את החוק אל מול האנרכיסטים והפורעים שמובילים את המחאות האלימות, וכן לטפל ביד קשה נגד הקריאות לסרבנות שמובילות לפירוק צה"ל.

ח"כ אביחי בוארון (ליכוד), מראשי תנועת 'תקומה 2023' אומר: "אנחנו יוצאים למערכה על דמותה של מדינת ישראל – האם היא תחדש פניה, האם היא תצבע בגוונים נוספים, רעננים, חדשים או שצבע חד גוני ימשיך לשלוט בה. אנחנו יוצאים למאבק על השתלבותם של מגזרים שלמים בהנהלת מדינת ישראל, בבית המשפט, בפרקליטות, בתקשורת. ההגמוניה השלטת נלחמת בכל הכוח על המשך שליטתה המוחלטת".

"היום אנחנו מתחילים את השינוי לא כדי לבטל משהו ולא כדי לנצח מישהו אלא כדי להשתלב. להשתלב בכל מערכות החיים של ישראל. ולא נרפה ממאבקנו זה עד שנצליח בו. ערב ההצבעה הסופית על צמצום עילת הסבירות, צעד שיאפשר לממשלה ושריה, להוציא לפועל את המדיניות שהציבור דורש מהם לבצע, נגיע שוב כל המחנה הלאומי לקפלן בתל אביב לומר לנציגינו – העם איתכם, הצביעו בעד התיקון הנדרש והביאו שינוי לישראל", הוסיף ח"כ בוארון.

יוזם העצרת, יו"ר תנועת 'תקומה 2023' ברל'ה קרומבי, מוסיף: "במדינה דמוקרטית הממשלה היא הריבון ולא מיעוט אלים שלא מוכן לקבל את ההכרעת הבוחרים. אנחנו לא מכוונים לשתוק לנוכח אלימות האנרכיסטים שעסוקים בלהבעיר את הרחובות, ונקרא לחברינו בממשלה להמשיך את החקיקה למרות האיומים ולמרות ההפחדות של מובילי המחאה. התקפלות נוספת תהיה כניעה לאלימות ותוביל למצב שבו הממשלה תהיה משותקת מלהוביל כל מהלך שלשמו היא נבחרה. לכן, יש להעביר את החקיקה, ולהעביר עוד בטרם סיום כנס הקיץ את התיקון בחוק לצמצום עילת הסבירות".

נזכיר כי עם פתיחתו של כנס הקיץ, יום למחרת יום העצמאות, יצאו מאות אלפי מתומכי הרפורמה לעצרת תמיכה מול הכנסת. ההפגנה זאת מצטרפת לעוד מספר הפגנות תמיכה שנערכו בחודשים האחרונים בעד הרפורמה המשפטית, במטרה להראות את התמיכה הרחבה שלה היא זוכה בקרב הציבור. מאחורי ארגון ההפגנות עומדים ארגוני הימין השונים ובהם 'תקומה 2023', אם תרצו, עמותת רגבים, וארגוני ימין נוספים.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    ההפגנה הכי טובה,היא להחרים את כלל העסקים של הקיבוצים שיוצרים להפגין,את בתי הארחה,תחנות הדלק חנויות וכו'…לחסום ולהפגין ברמת אביב כיכר המדינה ומתחת לביתו של אהוד ברק,הגיע הזמן לפגוע להם בכיס.

  2. 2

    רק מוכיחים ששום הפגנות וחסימת כבישים והפרעה לסדר בנתבג לא יעזור לשמאל לעצור את הרפורמה, הימין החליט, הימין יקבע. נקודה.

  3. 1

    יש לבשר לנתניהו שאם יתקפל הפעם אנחנו נקפל אותו.
    הפעם הדרישה זה להעיף במידי את היועמשי"ת ואת פרקליט המדינה וליפתוח נגדם בועדת חקירה על רקע הפליה.
    חוק מישרות אמון שישלח אותם הבייתה
    הימין דורש שיויון בפני החוק
    השמאל דורש דמוקרטיה רק לשמאלנים.
    יש להעביר חוק עיתונות על עיתונאי שישקר תפסל תעודת העיתונות שלו וישלם קנס של מיליון שקל לפחות עם האמת השמאל לא ישרוד.
    כי זה מחייב לעשות עבודת שטח
    וחובתם להביא מידע מדוייק