חרם צרכנים: קניוני "ביג" הודיעו על הצטרפותם למחאת השמאל

אתר קול חי 1 Comment on חרם צרכנים: קניוני "ביג" הודיעו על הצטרפותם למחאת השמאל

קבוצת קניוני "ביג" הודיעה שתשבות במחאה נגד צמצום עילת הסבירות. בעלי חנויות מתארגנים לתביעה נגד החברה ובימין קראו לחרם: "בריונות"

צילום: Yossi Aloni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המחאות האלימות נגד מדיניות הממשלה: קבוצת "ביג" שבבעלותה מתחמי קניות וקניונים הודיעה כי תשבית את כלל המרכזים שלה במידה והחוק לצמצום עילת הסבירות יאושר בקריאה ראשונה מחר (שני).

בהמשך לכך, הודיעו בעלי החנויות במרכזים של ביג כי יתארגנו לתביעה נגד הבעלים באם אכן יסגרו את הקניונים בעקבות המחאות.

בתגובה להודעת ביג נשמעות בימין קריאות להחרמת הקניונים של הקבוצה. תנועת אם תרצו קראה לציבור להצביע ברגליים ו"להבהיר לבעלי BIG כי יש מחיר כלכלי להחרמתו הפוליטית של ציבור ענק ומגוון".

מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו: "בעלים של חברה שנכנס למגרש הפוליטי צריך לקבל יחס כמו שחקן פוליטי. אתה מחרים חצי עם? אתה מצפצף על בעלי החנויות ועל קונים רבים? תצטרך לשלם את המחיר הכלכלי. אין לאזרח ישראלי מהמחנה הלאומי מה לחפש ברשת ביג".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע כי הוא מצטרף לחרם והגדיר את החלטת קבוצת ביג "בריונות". "גם אני מחרים את קבוצת ביג עד שיחזרו בהם ויתנצלו", מסר בן גביר. "בעלי עסקים שמתערבים פוליטית ומחרימים חצי עם – ראויים לגינוי מכל גווני הקשת הפוליטית. החוק לביטול עילת הסבירות יעלה מחר להצבעה למרות כל אותם אלו הפועלים בבריונות".

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי בירכה על ההשבתה הברוטלית: "כבוד גדול לבעלי הרשת שמצטרפים למאבק החשוב בתולדות המדינה".

בתוך כך, נוכח הקריאות לסרבנות מצד מפגיני השמאל הרמטכ"ל הרצי הלוי אומר כי "במציאות הנוכחית אין לנו את הרשות שלא להתייצב לכל אתגר ומשימה". בטקס חילופי מפקד פיקוד הדרום הוסיף הרמטכ"ל כי "הימים הללו מחייבים אותנו להתמקד במשימת הביטחון ובלכידות התומכת אותה, כך נהיה מוכנים לכל אתגר ובכל זירה".

מארגני מחאת ההייטקיסטים הודיעו כי עשרות חברות הייטק וסטארטאפים יעבירו את תקציב רכישת המוצרים שלהם לחנויות הפועלות במתחמי חברת ביג.

‏לפי הודעתם: "להייטק יש כוח קניה ענק הפנייתו לחיזוק ביג היא מטרה חשובה מאין כמותה. אנחנו קוראים לעוד עסקים לגלות אומץ ולציבור להעניק גב לחברות שמתייצבות מול האיום על הדמוקרטיה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    להפסיק לקנות במרכזי הקניות של ביג
    לא להגיע לשם בכלל
    להרוס אותם כלכלית
    שמאלנים צבועים ושקרנים