עו"ד כינרת בראשי: "כתב האישום מחורר לחלוטין"

    מהדורת הבוקר No Comments on עו"ד כינרת בראשי: "כתב האישום מחורר לחלוטין"

    פרשנית תיקי נתניהו, עו"ד כינרת בראשי ב'מהדורת הבוקר-סוף השבוע': "לא יכול להיות שמגישים כתב אישום כזה מחורר, כשהם יודעים מה חומר הראיות ומיהם עורכי הדין. הם חשבו שלא יהיה לכבודו של נתניהו להיכנס למשפט כזה והוא יפרוש. אנחנו צריכים להודות לנתניהו על זה שהוא המשיך להילחם וחשף את המערכת המעוותת"

    צילום: OREN BEN HAKOON
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד כינרת בראשי מתייחסת בראיון ב'מהדורת הבוקר-סוף השבוע' עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן על התבטאות המפכ"ל לשעבר, רוני אלשיך: "זו הייתה הפרשנות שלנו באולפן הפתוח, נטו פרשנות משפטית על בסיס העדויות והראיות. לא יכול להיות שמגישים כתב אישום כזה מחורר, כשהם יודעים מה חומר הראיות ומיהם עורכי הדין שלו. הם חשבו שלא יהיה לכבודו של נתניהו להיכנס למשפט כזה והוא יפרוש"

    "אנחנו צריכים להודות לנתניהו על זה שהוא המשיך להילחם וחשף את המערכת המעוותת. תראו מה קרה מאז, ממשלות נופלות, אוטו-אנטישמיות משתוללת ברחובות. גם אתמול הפרקליטות חטפה מכה רצינית. עו"ד עמית חדד הוא פנומן ועילוי משפטי, תיק מילצ'ן פורק תוך פעם וחצי, כשהוא טען שנתניהו לא עזר לו" טענה עורכת הדין בראשי.

    "מילצ'ן אמר אתמול שבאפריקה מצאו פיל עם עור של ביבי. זה פשע ואיוולת מה שקורה. לא צריך רפורמה במערכת המשפט, צריך לעשות אותה בפרקליטות ובמשטרה. הרעה החולה נמצאת בפרקליטות, הרפורמה צריכה להיות מקצועית ומלווה בהסברה"

    בראשי הסבירה את כישלון הרפורמה המשפטית ואמרה: "תראה מה עשו בש"ס, הכשירו את דנה נויפלד ליועמ"שית למרות שהם היו יכולים להיפטר ממנה. חוק היועמ"שים צריך להיות מקודם, אבל ככה אי אפשר לפעול".

    האזינו



    0 תגובות